  • Data: 2009-09-17 07:24:41
    Temat: Re: Czym zastapic 6210 ?
    Od: "Andrzej" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h8she1$o7h$2@inews.gazeta.pl...

    >> Moze tak trzeba bedzie zrobic.
    >
    > Samsung C3050 250-300zł
    > Samsung S3310 lub S3110 300zł

    No ten S3310 wyglada ladnie. A jak z szybkoscia ? Pewnie wolniej niz w 6210
    sie juz nie da
    ale czytam o nim i opinie niestety takie sobie. Ze niewygodny w obsludze i
    tak dalej. Przypomniala
    mi jeszcze jedna niezwykla zaawansowana funkcja ktora jest mi potrzebna :
    budzik.

    A tak w ogole to niby gdzie go mozna kupic za 300 ? Ja widze raczej za 350.
    Mam na mysli nowe.

    A 3110 wyglada tak troche zabawkowo. Nie jest zly ale za bardzo chyba rzuca
    sie w oczy. A poza
    tym jest jeszcze drozszy. Nie moge znalezc za bardzo zadnych opinii (chociaz
    moze to i dobrze).

    Ten C3050 wyglada w miare ladnie chociaz nie mialem nigdy tego typu telefonu
    i nie wiem jak sie tego
    uzywa. Klawiatura mnie martwi bo nie wiem czy cos takiego jest w miare
    wygodne. No i ten dziwny
    aparat. Niby nie jest mi potrzebny ale jak juz jest to mozem bym raz czy dwa
    go uzyl a przy tej
    rozdzieczosci to chyba lepiej gdyby go wcale nie bylo. Ale to tylko glupie
    marudzenie bo w drugim
    telefonie mam a nigdy praktycznie nie uzywam.

    Tak w ogole to te telefony sa w miare wytrzymale ? W sumie to raczej nie za
    dobrze traktuje
    telefony i musze miec cos odpornego.