  • 71. Data: 2018-10-29 23:58:36
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-29 o 23:53, LordBluzg(R) pisze:

    > http://www.sikkens.pl/kontakt

    Poprawka, bo możesz nie trafić :)

    https://www.sikkenscr.pl/index.php?id=1

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 72. Data: 2018-10-30 15:13:04
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > https://www.moto-market.waw.pl/pol-lack/
    > Może być tu, może być gdzie indziej.
    Kupiłam dzisiaj w powyższym sklepie lakier z pędzelkiem za 14 zł.
    W cieplejsze i suche dni będę to po trochu malować.

  • 73. Data: 2018-10-31 16:49:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 29.10.2018 o 13:09, LordBluzg(R) pisze:
    > Czyli 300zł/punkt. Gdyby to było otarcie w jednym miejscu, pewnie 300zł
    > by ich zadowoliło.

    Może poczekać jak podrapie całe auto. Odświeżenie lakieru wyjdzie taniej
    per element ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz