  • 11. Data: 2018-10-27 21:02:11
    Temat: Re: Czym "zamalować" rysy na karoserii?
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:pr22pt$kei$1@node1.news.atman.pl...
    > Drugi biegun pod względem kosztów jak i efektu, to znaleźć firmę od auto detailingu
    - oni powinni
    > mieć odpowiednie środki, ewentualnie będą potrzebować trochę lakieru pod kolor (po
    podaniu koloru
    > nawet sami go kupią).
    W celu wyrobienia sobie poglądu na wszystkie rozwiązania, zapytam jeszcze
    o warsztat w Warszawie lub okolicy, z którego w celu usunięcia zarysowań
    oraz drobnych odprysków ktoś z grupowiczów korzystał i jest zadowolony.
    Z jakim kosztem należy się mniej więcej liczyć?

  • 12. Data: 2018-10-27 21:33:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 27.10.2018 o 18:27, LordBluzg(R) pisze:
    > Ja najpierw troszkę zeszlifowałem ostre krawędzie papierem 200/500 (w
    > zależności od potrzeb), później szpachelek, żeby wypełnić wżery, znów
    > szlifowanie na gładko

    Facet pisze że zrobił rysę do podkładu, a Ty mu proponujesz zedrzeć
    wszystko do gołej blachy? Skoro on pyta jak to zrobić, to po Twojej
    sugestii będzie miał gorzej gdyby zostawił tak jak jest :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2018-10-27 21:50:04
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 27 Oct 2018 21:33:01 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
    > Facet pisze że zrobił rysę do podkładu, a Ty mu proponujesz zedrzeć
    > wszystko do gołej blachy?

    Pierwsze zdanie wątku zawiera co najmniej 3 wskazówki iż autorem nie jest
    "facet".

    Cytuję: "Wyjeżdżając tyłem odrapałam tylny zderzak".

    Wskazówki:
    1. "odrapałAm"
    2. facet cofając autem nie porysowałby niczego
    3. a nawet gdyby, to NIGDY nie przyznałby się do tego publicznie

    Mateusz

  • 14. Data: 2018-10-27 21:52:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Facet pisze że zrobił rysę do podkładu, a Ty mu proponujesz zedrzeć
    > wszystko do gołej blachy? Skoro on pyta jak to zrobić, to po Twojej
    > sugestii będzie miał gorzej gdyby zostawił tak jak jest :-D

    Doskonale wiem jak wygladają rysy na PLASTIKU a nie blasze :]

    Może rzeczywiście ma blaszany zderzak ale nie przypominam sobie w
    ostatnich wersjach Peugeota :D
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 15. Data: 2018-10-27 21:59:56
    Od: l...@g...com

    Gdzieś na tzw. prowincji malowanie zderzaka pewnie od 700 zł w górę i to gdzieś w
    garażu, co nie oznacza, że będzie to źle zrobione. Dla kogoś kto lubi mieć wszystko
    na tip top, ma nowy samochód itp., efekt po zastosowaniu chałupnictwa podanego
    powyżej, będzie nie do zaakceptowania.

  • 16. Data: 2018-10-27 22:05:40
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości
    > Wskazówki:
    > 1. "odrapałAm"
    tak
    > 2. facet cofając autem nie porysowałby niczego
    naprawdę?
    > 3. a nawet gdyby, to NIGDY nie przyznałby się do tego publicznie
    dlaczego?

    Pozdrawiam
    E(wa)

  • 17. Data: 2018-10-27 22:28:22
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik <l...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Gdzieś na tzw. prowincji malowanie zderzaka pewnie od 700 zł
    > w górę i to gdzieś w garażu, co nie oznacza, że będzie to źle zrobione.
    Pierwsze z brzegu co znalazłam, bo nie nastawiam się na malowanie
    całego zderzaka, na Śląsku od 300 zł. W Warszawie pewnie drożej.
    https://motointegrator.com/pl/pl/warsztaty/usluga-30
    7-lakierowanie-zderzaka-tylnego

  • 18. Data: 2018-10-27 22:33:29
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości
    > 2. facet cofając autem nie porysowałby niczego
    > 3. a nawet gdyby, to NIGDY nie przyznałby się do tego publicznie
    https://www.forumsamochodowe.pl/koszt-lakierowania-z
    derzaka-i-listwy-vt67248.htm

  • 19. Data: 2018-10-27 22:40:31
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-27 o 21:59, l...@g...com pisze:
    > efekt po zastosowaniu chałupnictwa podanego powyżej, będzie nie do zaakceptowania.

    https://www.youtube.com/watch?v=FqojYYzzqSY

    Poważnie? :)

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 20. Data: 2018-10-27 23:11:08
    Od: "E" <n...@p...pl>

    Czy lakier do zderzaków jest inny niż do innych części
    samochodu?
    Trafiłam na taką stronę:
    https://lakiernia24.pl/pl/c/Lakiery/23?gclid=CjwKCAj
    wmdDeBRA8EiwAXlarFpPbpRPSqDpVwtt7e2HXOUdegZdqc2YCEdc
    6YSvT-n9nIoqmILymCxoC960QAvD_BwE