  • 11. Data: 2010-08-18 15:32:46
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć obtarty próg?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message
    news:4c6bdec5$0$27027$65785112@news.neostrada.pl...

    > auto musi wyglądać, jak ktoś nie dba o auto to o nic nie dba taki sam
    > chlew zostawia na ulicy itp itd. Sam jeździłem z uszkodzonym zderzakiem
    > kiedyś ale to do czasu gdy znalazła się chwila na jego naprawę.

    Auto-dupowoz nie musi wygladac, dopoki w srodku nie walaja sie resztki
    jedzenia a za wydechem nie zostaje chmura sadzy, kilkunastu centymetrowe
    wgniecenie nikogo nie zaboli.

    Co ciekawe, kraje biedne jak polska prezentuja zazwyczaj Twoje podejscie,
    ludzie kupujacy dupowoz za pol wyplaty nie przejmuja sie rysami na zderzaku.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-08-18 15:47:07
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    kamil pisze:
    > Co ciekawe, kraje biedne jak polska prezentuja zazwyczaj Twoje
    > podejscie, ludzie kupujacy dupowoz za pol wyplaty nie przejmuja sie
    > rysami na zderzaku.

    Pojedz do Niemiec i uszkodź Niemcowi auto, zobaczysz jaka będzie reakcja :)

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-08-18 17:10:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    krzysiek82 wrote:

    > tacy ludzie to fleje

    Możliwe - ale to ich samochód.

    > i gorąco wieże,

    \
    Very hot tower?
    ;>>>]

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-08-18 17:33:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Pojedz do Niemiec i uszkodź Niemcowi auto, zobaczysz jaka będzie reakcja
    > :)

    Powiedz niemcowi z obtartym blotnikiem ze jest fleja, burakiem i jak tak
    wogole mozna. Napisz, jaka byla reakcja.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-08-18 18:07:59
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 18.08.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:
    > Jesli to tylko dupowoz z A do B a wlasciciel nie ma kompleksu czlowieka
    > pracujacego na ten dupowoz pol zycia, to niech sobie bedzie pogiete.

    Dokładnie, zwłaszcza, że to jest OD SPODU. Nie widać tego, chyba, że się
    ktoś położy pod autem. Mam gdzieś wygląd mojego auta od spodu, chcę tylko,
    żeby za rok został tam choć kawałek nieutlenionego metalu, bo nie będę miał
    gdzie lewarka podłożyć. :)
    --
    Samotnik

  • 16. Data: 2010-08-19 09:09:38
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-08-18 15:23, krzysiek82 pisze:

    > auto musi wyglądać, jak ktoś nie dba o auto to o nic nie dba taki sam chlew
    zostawia na ulicy itp itd. Sam jeździłem z uszkodzonym zderzakiem kiedyś ale to do
    czasu gdy znalazła się chwila na jego naprawę.

    Generalizujesz zupełnie bezpodstawnie. Pęknięty zderzak mam od 5 lat,
    wgnieciony błotnik od 3, i wypełnie mnie to nie rusza.
    Ale o zasadnicze elementy mechaniczne dbam znacznie bardziej, niż
    by przeciętny użytkownik leciwego strucla uważał za stosowne.
    A jeśli chodzi o "chlew na ulicy", to jestem wręcz faszystą. Nawet
    ulotkę zza wycieraczki odnoszę do kosza (zgrzytając zębami).

  • 17. Data: 2010-08-19 15:33:56

    Połóż Hammerite i po problemie. Wytrzyma dłużej niż całe auto :).

  • 18. Data: 2010-08-21 10:58:34
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <> napisał w wiadomości ...

    > tacy ludzie to fleje i gorąco wieże, że auto wątku nie jest fleją i auto
    ^^^^^^^^
    > doprowadzi do ładu.

    a nie wierzysz, że osoby na bakier z ortografią to już całkiem mega-fleje?
    :)