    From: "KM" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czym zabezpieczyć mechanizm zamka.
    Date: Sun, 5 Dec 2010 20:59:48 +0100

    "bagno" <b...@o...pl> wrote in message
    news:4cfb9f61$0$21002$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    >
    > Wiem, że takie pytanie padało milion razy ale jakoś nie mogę znaleźć
    > odpowiedzi.
    >
    > Mam "samochód" (fiat uno) i ostatnio zaczeły mi zamarzać mechanizmy zamka.
    > Efekt jest
    > taki, że drzwi nie da sie zatrzasnąć bo mechanizm nie łapie bolca która
    > wchodzi w drzwi i się
    > zatrzaskuje.
    >
    > Ten mechanizm składa się z części zewnętrznej i wewnętrznej. Tą zewnętrzną
    > dokładnie wyczyściłem
    > i nasmarowałem. Wydaje mi się, że działa. Gorzej ta wewnętrzna.
> [...]

    "White Grease II " firmy Kent. Dystrybutorem jest min. firma Luna. Smar
    wtryskiwany jest w plynnej postaci, nastepnie dosyc szybko odparowuje
    czynnik "rozrzedzajacy", co powoduje ze w smarowanym miejscu pozostaje
    srodek o wlasciwej konsystencji.
    Umozliwia to wtryskiwanie smaru w ciasne mechanizmy i inne nietypowe
    miejsca, gdzie normalny smar w sprayu zapchalby to po pierwszym
    psiknieciu..... Sam uzywalem tego w wielu mechanizmach w samochodzie min
    mechanizmach drzwi.
    Ogolnie w ofercie Kent'a jest wiele ciekawych produktow. Dla informacji -
    nie jestem zadnym sprzedawca tej marki :).
    W firmie ktorej pracowalem, zaopatrywali sie w chemie Kenta i tak przy
    okazji kupowalem na wlasny uzytek to i tamto... :) po atrakcyjnych cenach od
    pana, ktory to przywozil.

    Pozdrawiam
    KM