  • Data: 2009-05-27 11:53:54
    Temat: Re: Czym wyczyscic zbiornik w srodku???
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytus z Fabryki pisze:
    > Siemka
    >
    > Troche syfu jest troche rdzy jak to w chadzie. I pytam osoby z
    > doswiadczeniem. Myslalem zeby wrzucic tam taki druciak jak do mycia garow i
    > troche pojezdzic ale bojem sie czy mnie nie uszkodzi czujnika rezerwy. A
    > moze sa inne sposoby - tylko poprosze te malo drastyczne.

    Niemiecka firma Busch ma kompletne zestawy do restaracji zbiornikow od
    wewnatrz. W komplecie jest zestaw do odrdzewiania i do pozniejszego
    zabezpieczenia powierzchni.

    Wyglada to tak:

    http://tinyurl.com/oacgy5

    Jakas jeszcze firma to robi ale nazwy nie pamietam. Koszty podobne czyli
    ok 40 euro za komplet wystarczajacy na 3-5 zbiornikow stalowych.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!