eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzym wyczyscic turbo i inne czesci?Re: Czym wyczyscic turbo i inne czesci?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czym wyczyscic turbo i inne czesci?
    Date: Wed, 13 Apr 2011 22:17:52 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 21
    Message-ID: <io4v3j$am$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <io3vg7$eso$1@inews.gazeta.pl> <io407r$dg$1@news.onet.pl>
    <io40j2$iih$1@inews.gazeta.pl> <io43ul$dlm$1@news.onet.pl>
    <io46gr$879$1@inews.gazeta.pl> <io4fmj$8v4$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1302724531 342 149.156.157.66 (13 Apr 2011 19:55:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Apr 2011 19:55:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 110413-1, 2011-04-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362121
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "G Nowak" napisał w wiadomości:

    > Wielkie dzieki za odzew. Turbo postanowilem rozebrac, mam na to czas kiedy
    > samochod stoi bez skrzyni. Wracajac do turbo objawy mam identyczne jak
    > przy przeladowaniu (przy ok 3000rpm wchodzi w tryb awaryjny do nastepnego
    > uruchomienia silnika) ale nie pokazuje sie kontrolka na desce ani komputer
    > nie wyrzuca kodu bledu.

    Patrząć po numerze turbulum pochodzi z 1.9 TDI 115 PS (lub 101, 110)...więc
    VAGiem nie sprawdza się tylko poprzez odczyt błędów tylko przy próbie
    dynamicznej porównaując ciśnienie od ECU i rzeczywiste

    Ale jak już rozebrałeś to sprawdź jak duży jest luz osiowy wirnika i stan
    łopatek na nim. Bo możesz się okazać że niepotrzebnie brudzisz sobię ręce
    zamiast wyrzucić turbo na śmietnik.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: