  • Data: 2011-04-13 13:50:12
    Temat: Re: Czym się różni cyna?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > znasz sytuacje laptopów z grafiką nvidii? padają po roku lub 2-ch,
    > reballing ołowiowymi kulkami naprawia je permanentnie, przelutowanie
    > pomaga na kilka dni do 3 miesięcy.

    a mi padly lampki solarne LED na ogrodku, poswiecilem roboczogodzine by to
    naprawic (za co pewnie mialbym w chinach 10 sztuk nowych...).

    Przelutowanie mocowania kabelka do fotoceli bylo uszkodzone ale nie wiem czy
    tam lutowali ROHS i marnym stopem (cala zime siedzialo na dworze) czy winne
    jest cos innego. Docisniecie palcem miejsca lutowania powodowalo pojawienie sie
    napiecia na kabelkach, tak doszedlem gdzie jest przerwa. Co dziwne slabo widac
    tam jakas miedz, tj punkt polaczenia - przygrzalem dobrych kilka razy (czasami
    nawet dlugo) i zaczelo dzialac. Ciekawe na ile pomoze :)

    A ile klnalem na te lampki za kilka zlotych to moje. Jakby laptop tak padl to
    lepiej nie pisac.