  • Data: 2010-03-08 18:13:38
    Temat: Re: Czym przeczyścić turbine?
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upewnij się, że to na pewno turbina a nie gruszka. Bo zakladam ze zawór
    > sterujący jest ok.

    To ja się podepnę z pytaniem takim. Mam Corsę 1,7 DTI i jak jest zimno to w
    okolicy 1800 rpm silnik przestaje ciągnąć równo, szarpie, generalnie nie
    idzie. Stan taki trwa krótką chwilę do 2km max. Potem nawet jeśli stoję 8
    godzin pod chmurką na mrozie nic się nie dzieje. Do następnego ranka. Czy to
    jest objaw zabrudzenia? Czego? Może też powinienem turbinę w naftę?

    Piotr