eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzym programować AVR 3.3V aby nie przekroczyć napięc w układzie. › Re: Czym programować AVR 3.3V aby nie przekroczyć napięc w układzie.
  • Data: 2010-02-20 13:43:07
    Temat: Re: Czym programować AVR 3.3V aby nie przekroczyć napięc w układzie.
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ja pytam bardziej globalnie - który progrmator ma takie ficzery. Bo
    > idealnie by mi pasowalo wziąśc jakąść izolację optyczną. Zwykłe bufory
    > przeciekają.

    ADuM1401 ?? Nie pamiętam obecnie jakie napięcia akceptuje (ja go
    używałem na 3V, do 5V też powinien chodzić) właśnie do izolowanie SPI
    (w nieco innym celu niż Ty...). Trochę armata na wróbla (wyciąga 10Mbit
    chyba, izolacja, której do końca nie potrzebujesz ;)), ale może to nie
    będzie zły pomysł??

    > Chodzi mi o rozwiązanie na przyszłość. W tym przypadku sobie już
    > poradziłem inaczej (montując rezystory na liniach programatora) i
    > działa, ale nie mogę programować na najwiekszych prędkościach,
    > rozwiazanie jest nieakceptowalne.

    Hmmm, a jakie rezystory?? Ja zawsze jakieś rezystory miałem, fakt, nie
    zawsze wychodzą pełne prędkości... pytanie, gdzie masz te rezystancje -
    w programatorze, czy przy uC?? Jak długi kabel?? Może eksperymentując
    dojdziesz do jakiegoś lepszego rozwiązania ;)...

    Konop