  • 1. Data: 2017-10-25 11:42:43
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: a...@g...com

    Kto nie miał większych problemów z kotami nie zrozumie!!!! Jeżeli te baby są takie
    kociary niech se je do domów zwabia albo wystetylizujs.Tez mam problem sąsiedzi mieli
    jednego teraz się tak rozpleglo że nie wiem co z tym zrobić
    Mam psa i nawet on nie daje rady ?

  • 2. Data: 2017-10-25 17:51:27
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 11:42, a...@g...com pisze:
    > teraz się tak rozpleglo że nie wiem co z tym zrobić
    Odłowić i wysterylizować. U nas gmina sponsoruje sterylizację. Dzwonisz,
    dają klatki do łapania kotów. Zabierają co się złapie, wysterylizują i
    wracają.

    Robert

  • 3. Data: 2017-10-25 18:45:40
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Zabierają co się złapie, wysterylizują i
    > wracają.

    I taki kot samobójstwa z depresji nie popełni?

  • 4. Data: 2017-10-25 21:39:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Odłowić i wysterylizować. U nas gmina sponsoruje sterylizację. Dzwonisz,
    > dają klatki do łapania kotów. Zabierają co się złapie, wysterylizują i
    > wracają.

    I kot po sterylizacji już nie jest szczającym kotem?

  • 5. Data: 2017-10-26 12:19:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 21:39, cef pisze:

    > I kot po sterylizacji już nie jest szczającym kotem?

    Z tych spraw tylko szczanie mu zostaje.
    A ponieważ gnuśnieje a przez to nabiera ciała, szczy i sra w dwójnasób.

  • 6. Data: 2017-10-26 12:41:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-10-26 o 12:19, t-1 pisze:

    > Z tych spraw tylko szczanie mu zostaje.
    > A ponieważ gnuśnieje a przez to nabiera ciała, szczy i sra w dwójnasób.
    Czy osikuje jak osikiwał to nie wiem. Ale gnuśnienie i nabieranie ciała
    to miedzy bajki. Mówimy o kotach z ulicy. Nie kanapowcach.

    Robert