  • 1. Data: 2017-10-25 13:00:55
    Temat: Radio 2DIN i kamera cofania
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W radiach typu:
    http://allegro.pl/i6859785535.html

    niby mozna podłaczyc kamerke cofania.
    Ktos wie jak to jest realizowane aby radio przełączyło sie na obraz z
    kamery wtedy kiedy włączy się bieg wsteczny?

    W dedykowanym zestawie trzeba do monitora puscic dodatkowy przewód z
    pradem ktory wybudza monitor - czy tutaj bedzie podobnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 2. Data: 2017-10-25 19:14:23
    Temat: Re: Radio 2DIN i kamera cofania
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 13:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Ktos wie jak to jest realizowane aby radio przełączyło sie na obraz z
    > kamery wtedy kiedy włączy się bieg wsteczny?

    12V ze światła cofania podajesz na wejście radia.

    > W dedykowanym zestawie trzeba do monitora puscic dodatkowy przewód z
    > pradem ktory wybudza monitor - czy tutaj bedzie podobnie?

    Raczej tak, taki standard.
    Montowałem u siebie do radia Pioneera 2DIN. Mam w menu do wyboru czy
    wybudzam za pomocą 12V czy zwarcia do masy.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-10-25 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > 12V ze światła cofania podajesz na wejście radia.

    > Raczej tak, taki standard.
    > Montowałem u siebie do radia Pioneera 2DIN. Mam w menu do wyboru czy
    > wybudzam za pomocą 12V czy zwarcia do masy.

    OK, czy w tym czasie np. muzyka płynaca z radio albo przez bluetooth jest
    wyciszana czy gra sobie w tle?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 4. Data: 2017-10-25 22:26:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-10-25 o 21:00, Budzik pisze:

    > OK, czy w tym czasie np. muzyka płynaca z radio albo przez bluetooth jest
    > wyciszana czy gra sobie w tle?

    U mnie nic nie wycisza, gra to co grało. Nie wiem jak w chinolach.

    --
    Irokez