  • Data: 2014-06-23 08:39:34
    Temat: Re: Czym otruc szczajace koty?
    Od: "Latawiec" <l...@c...smok.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ed18b4e1-09d1-4d19-ba4c-8a1b75c5d027@googlegrou
    ps.com...
    W dniu sobota, 15 lutego 2014 13:19:44 UTC+1 użytkownik p...@v...pl
    napisał:
    > ja mam podobnie wydatek 350,- mi przecięły pod maską swoimi kocimi
    > pazurami przewody hamulcowe kto mi za nie zapłaci tam gdzie u siebie w
    > kamienicy na podwórzu stawiam samochód mam sąsiadke która troskliwie
    > dokarmia koty a te koty w piórka obrastają i sobie na wszystko pozwalają
    > więc też mam pytanie jak skutecznie otruć koty aby więcej mi tego nie
    > robiły inie przyłaziły więcej na podwórzetam gdzie stawiam samochód?? a
    > kosztami za naprawe obarcze sąsiadke za to że te koty sprowadza i dokarmia
    >

    > z góry dzięki za podpowiedź jak otruć

> [...]

    Pod maską to rdza a nie szczur. Szczur nie przegryzie metalowego przewodu
    hamulcowego.
    Dopiero przy kołach w obrębie wahaczy są krótkie odcinki elasytcznych
    wężyków. A tak to cała instalacja hamulcowa jest metalowa.
    I jeszcze coś, szczur ma wyjebane na to co jest pod maską silnika. To kuny
    są sprawcami poprzegryzanych rurek gumowych i przewodów elektrycznych.