  • 1. Data: 2013-12-09 15:47:24
    Temat: Czym malować elementy z aluminium?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Mam parę niedużych elementów z aluminium do pomalowania.
    Czy farby akrylowe w sprayu będą dobrze trzymać, czy szukać czegoś
    innego? Generalnie nastawiam się na spray.
    Jacek

    PS
    (wiem, wiem - amelinium nie pomalujesz)

  • 2. Data: 2013-12-09 16:14:37
    Temat: Re: Czym malować elementy z aluminium?
    Od: tá´Ź

    Jacek wrote:

> [...]
    > akrylowe w sprayu będą dobrze trzymać, czy szukać czegoś innego?
    > Generalnie nastawiam się na spray. Jacek

    Musisz kupić farbę ameliniową.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2013-12-09 16:42:53
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 09.12.2013 15:47, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy farby akrylowe w sprayu będą dobrze trzymać, czy szukać czegoś
    > innego? Generalnie nastawiam się na spray.

    powinien być podkład do aluminium - potem czym chcesz. z mojego jednak
    doświadczenia wynika, ze typową farbą montana-cans, spokojnie pomalujesz
    aluminium. jedna tylko uwaga. ja wiem ze we wszystkich zabawach z farbą
    i klejem, 70% sukcesu to przygotowanie powierzchni. więc albo papier
    ścierny, albo szczota a na to silny środek myjący, np dimer, albo k2 do
    mycia silników

    ToMasz