  • Data: 2013-12-09 16:42:53
    Temat: Re: Czym malować elementy z aluminium?
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2013 15:47, Jacek pisze:
    > Mam parę niedużych elementów z aluminium do pomalowania.
    > Czy farby akrylowe w sprayu będą dobrze trzymać, czy szukać czegoś
    > innego? Generalnie nastawiam się na spray.
    > Jacek
    >
    > PS
    > (wiem, wiem - amelinium nie pomalujesz)
    powinien być podkład do aluminium - potem czym chcesz. z mojego jednak
    doświadczenia wynika, ze typową farbą montana-cans, spokojnie pomalujesz
    aluminium. jedna tylko uwaga. ja wiem ze we wszystkich zabawach z farbą
    i klejem, 70% sukcesu to przygotowanie powierzchni. więc albo papier
    ścierny, albo szczota a na to silny środek myjący, np dimer, albo k2 do
    mycia silników

    ToMasz