    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czym jeździ Myjk
    Date: Sun, 27 Oct 2024 17:28:26 +0100
    Sender: Myjk <>

    Sun, 27 Oct 2024 16:34:33 +0100, Pete

    >> Ale na prąd jeździ to w czym problem?
    > On na prąd, żona na benzynie :P

    Od pandemii żona jeździ w porywach 2000km rocznie
    (bo zaczęła też z koleżankami uprawiać CarPuling),
    aktualnie auto po 9 latach od wyjazdu z salonu ma
    53tkm. Wymiana salonowego auta, i na elektryka, nie
    ma sensu, bo żeby się w sensownym czasie zwrócił
    zakup to trzeba jeździć 15-20tkm i więcej rocznie.

    Nawet mnie się średnio opłaca PHEVa na BEV wymieniać
    pomimo że jeżdżę około 20tkm rocznie. Ale chcąc zmienić
    na nowszego Outlandera, nawet używanego, nie będzie to
    miało sensu gdy ten startuje goły od 220 tys. zł
    i pozostanie na polu bitwy... Tesla Y.

    Już miałem zresztą rok temu prawie ciepnięty leasing
    na TMY (po kradzieży poprzedniego Outlandera), ale
    udało się rzutem na taśmę bardzo tanio dorwać
    kolejnego PHEVa. Żeby było ciekawiej to miałem
    też wycenę ubezpieczenia na TeslęY i była niższa
    niż ubezpieczenie 3-letniego Outlandera PHEV
    o blisko 1000 zł.

    --
    Pozdor
    Myjk