  • Data: 2024-10-27 19:40:35
    Temat: Re: Czym jeździ Myjk
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.10.2024 o 17:15, Myjk pisze:
    > Sun, 27 Oct 2024 13:52:55 +0100, io
    >
    >>> Outlander był cenowo zbliżony do Twizy?
    >> imiev był, czyli elektryk
    >
    > Gdzie był?

    Był cenowo zbliżony, na portalach aukcyjnych.

    > Dla mnie ma sens, bo jest tam prawie 2m3 bagażnika
    > który wykorzystuję do pracy.

    No właśnie, dla Ciebie. A ja rozważałem dla siebie czy jest coś tak
    małego jak Twizy co tylko sporadycznie ma umieć przejechać przez Polskę.
    No i nie ma.

    > Na tę łyżwę pewnie by się znalazło.

    > Że są to majętni ludzie, a jak tylko im zasięgu wystarczy,
    > to jednak wsiadają w chińską elektryczną wrotkę słonia.

    Ale co przeszkadza, że chińska? Do codziennej jazdy nadaje się lepiej od
    tych kobył. Stać ich to sobie kupili. Inni kupują tylko uniwersalne
    smrody bo uważają, że ich nie stać na małego elektryka.