  • Data: 2009-08-25 19:47:51
    Temat: Re: Czym jest SMS i MMS?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Końrad(o)" napisał:

    > jeśli będzie trzeba, to mogę nawet za owo <powyjmowanie> zapłacić kosztem
    > wiadomości, wysyłając te smsy.

    Ściągnij sobie oprogramowanie do tych telefonów (dla Sagema będzie to pewnie
    Wellphone, dla Nokii Nokia PC Suite a dla Samsunga Samsung PC Studio -
    stosowne wersje sobie wygooglasz) i łacząć się via BT lub kabel ściągniesz
    te SMS-y z telefonu do tych programów.

    > tylko pytanie: dokąd je wysłać, bo na kolejny telefon to nie bardzo jest
    > sens...

    A rozważałeś opcję, żeby te SMS-y przeczytać i usunąć?
    Tylko nie pisz, że w tych stosach SMS-ów masz Niesłychanie Ważne Dane.

    JoteR