-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!newsfeed.straub-nv.de!feed.xsnews.nl!fbe002.ams.xsnews.nl!ecngs!
feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl>
<5566c9c6$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
<mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl>
<5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
Date: Thu, 28 May 2015 14:33:05 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <55670b03$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.157.148
X-Trace: 1432816387 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2203 83.27.157.148:57246
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2111
X-Received-Body-CRC: 3331637551
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563171
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
>> Auto jest made in Turkey ale nie miało żadnych przygód a fiatowska
>> kontrola jakości wypuściła. W każdym razie jak dla mnie to ostatni
>> fiat, jakiego kupiłem.
>Kontrola jakości w fabryce - ha, ha! Liczy się wykonanie planu, a nie
>jakość!
No, jakosc tez sie liczy.
Poki jest to drugorzedowo, jak zaczyna brakowac to staje sie nagle
pierwszorzedna (bo klient zrywa kontrakt).
> Zresztą, jak skręcili silnik ze skrzynią, to nie mogli sprawdzić czy
> w środku wszystko pasuje co do ułamka milimetra.
>Już kiedyś chyba Ci odpisywałem, że u mnie w Stilo też koło dwumasowe
>podobno ma ogromny luz, ale od zakupu samochodu nie pojawiły się
>żadne nowe odgłosu. Teraz mam 180 000 km przebiegu.
No i taka rzeczywistosc w samochodach - dosc trwale sa. Przynajmniej
ciagle jeszcze :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=