-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.
highwinds-media.com!peer03.am1!peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <mk3jm3$hk9$1@node2.news.atman.pl>
<5566c9c6$0$27525$65785112@news.neostrada.pl>
<mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Czym grozi jazda z uszkodzoną dwumasą
Date: Thu, 28 May 2015 12:46:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 150527-1, 27.05.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 32
Message-ID: <5566f1c8$0$2194$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1432809928 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2194 89.72.242.154:2372
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3718814462
X-Received-Bytes: 2575
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2563154
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
news:mk6q1j$4ij$1@node1.news.atman.pl...
>W dniu 2015-05-28 o 09:56, yabba pisze:
>> Jakiej marki założyłeś dwumasę przy pierwszej wymianie?
> OIDP to był LUK albo LUCAS
Kiedyś były to dobre firmy, ale teraz to nie wiadomo kto rzeczywiście
produkuje części, a kto tylko nakleja swoje loga.
>>
>> Jak tak szybko niszczy sie dwumasa, to może wał korbowy i wałek skrzyni
>> nie są współosiowe albo jakoś skrzywione?
> Auto jest made in Turkey ale nie miało żadnych przygód a fiatowska
> kontrola jakości wypuściła. W każdym razie jak dla mnie to ostatni fiat,
> jakiego kupiłem.
Kontrola jakości w fabryce - ha, ha! Liczy się wykonanie planu, a nie
jakość! Zresztą, jak skręcili silnik ze skrzynią, to nie mogli sprawdzić czy
w środku wszystko pasuje co do ułamka milimetra.
Już kiedyś chyba Ci odpisywałem, że u mnie w Stilo też koło dwumasowe
podobno ma ogromny luz, ale od zakupu samochodu nie pojawiły się żadne nowe
odgłosu. Teraz mam 180 000 km przebiegu.
Stuki w przeniesieniu napędu słyszałem od początku, lecz serwis na gwarancji
nic nie stwierdził. Mam teorię spiskową, że dwumasa była uszkodzona juz
fabrycznie. :)
--
Pozdrawiam,
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.15 13:00 Jacek
- 28.05.15 13:20 yabba
- 28.05.15 14:33 J.F.
- 28.05.15 15:10 yabba
- 28.05.15 19:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe