    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czyja by była wina ?
    Date: Tue, 9 May 2017 10:09:21 +0200
    <oekt63$elj$1@node1.news.atman.pl> <oektor$fd1$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <oemok7$297$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oenpeh$bui$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oeo3fp$b27$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oep9jl$ra3$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5910a55e$0$649$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-05-08 o 19:05, T. pisze:

    > Żebyś się nie zdziwił. Jako drogę uprzywilejowaną zrobili np. wyjazd z
    > galerii handlowej, która de facto drogą nie jest (wyjazd z parkingu). U
    > nas nie takie rzeczy się odwala...

    Uprzywilejowany, to może być pojazd. Droga jest z pierwszeństwem
    przejazdu. Zrobili wyjazd z parkingu z pierwszeństwem przejazdu.
    Oznakowali tak, żeby ślepy z daleka widział - mrugające elektryczne
    znaki, ostrzeżenia "ZMIANA ORGANIZACJI RUCHU" itp. Tak zrobili, bo
    wcześniej nie dało się wyjechać z tego wielopoziomowego parkingu,
    natomiast wjechać bez przeszkód. Wewnątrz parkingu tworzył się jeden
    wielki kociokwik i komora gazowa do eksterminacji klientów przybyłych
    samochodami do eleganckiej galerii handlowej.
    Mnie uczyli na kursie, żeby patrzeć na znaki. Ale ja robiłem prawo jazdy
    dawno. Od tego czasu sporo mogło się pozmieniać.