  • Data: 2011-02-17 09:41:37
    Temat: Re: Czy znaczek od Passata będzie pasował do Octavii?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...żona nie zgodziła się, żeby to
    > była Skoda, bo jej koleżanki nagadały głupot, że to
    > obciach jeździć Skodą, że
    > buraki, kapelusznicy itd.
    > Ja się tym nie przejmuję, znalazłem nawet Octavię w
    > świetnym stanie, z
    > przebiegiem 30 tys., po prostu igła, przełożę znaczek i
    > żona nawet się nie
    > zorientuje.

    Weź pod uwagę że koleżanki mogą być bardziej rozgarnięte niż
    żona (co jest wielce prawdopodobne) i zorientują się ;-))).
    A wtedy będzie obciach do kwadratu. Jeszcze wyjdziesz na
    debila, który dał sobie wcisnąć skodę jako passata ;-)))).

    > Jest jeszcze znaczek na kierownicy, ale ten zakleję takim
    > plastikowym krążkiem.

    Nie lepiej przykleić znaczek mercedesa? powinien pasować
    ;-)))

    > Czy ktoś próbował już takie coś?

    Myślę że aż takich idiotów to tutaj nie ma ;-)))

    > Dzisiaj kupiłem na allegro takie silikonowe naklejki do
    > felg ze znakiem VW.

    Pomyśl czy nie lepiej zamiast naklejek kupić silikonową żonę
    ;-))). Będzie mądrzejsza, bez urazy...
    Jak jej kupujesz bieliznę to też idziesz do CH im. Mariana
    Paździocha, bierzesz chińszczyznę za 5 zł i przyszywasz
    znaczki Triumpha? I pewnie się nie poznaje ;-))

    > Zrobiłem mały fotomontaż
    > Jak myślicie, dobrze to wygląda?
    > http://img689.imageshack.us/img689/3816/skoda2.jpg

    Zajebiście ;-)))).