  • 1. Data: 2013-02-25 19:28:15
    Temat: Czy zarowki mijania i dlugie swieca sie jednoczesnie?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Witam,
    Pare dni temu ni w piec ni w dziesiec przestały mi swiecic światła mijania
    (oba). Podłubałem trochę ale nic nie wskoralem. Dzisiaj tak jak zniknely
    pojawily sie ponownie. Pytanie jest jednak - czy swiatla po przelaczeniu na
    drogowe (dlugie) powinny swiecic jednoczesnie razem z krotkimi? Czyli po
    przelaczeniu na dlugie to dlugie i krotkie swieca jednoczesnie... Nigdy na
    to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault laguna
    I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki :)

    Pzdr

  • 2. Data: 2013-02-25 19:51:28
    Od: <7...@8...195128.invalid> (Tom N)

    miumiu w

    > Witam,
    > Pare dni temu ni w piec ni w dziesiec przestały mi swiecic światła mijania
    > (oba). Podłubałem trochę ale nic nie wskoralem.

    Co dłubałeś?

    > Pytanie jest jednak - czy swiatla po przelaczeniu na
    > drogowe (dlugie) powinny swiecic jednoczesnie razem z krotkimi? Czyli po
    > przelaczeniu na dlugie to dlugie i krotkie swieca jednoczesnie...

    Zależy, jeśli żarniki drogowych i mijania są w jednej bańce to raczej nie
    powinny

    > Nigdy na to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault
    laguna
    > I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki :)

    I od tego trzeba było zacząć, a nie dupę zawracać... ;P

    > Pzdr

    A może PZPR?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2013-02-25 20:02:27
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Ja mam renault thalia i megane III w jednym i drugim mijania to H7 a
    drogowe to H1 jak pala się światła mijania to świecą H7,
    a po włączeniu drogowych palą się H7 od mijania i H1 od drogowych
    jednocześnie. w thali i megane jest reflektor dwu żarówkowy

    Przemeq

  • 4. Data: 2013-02-25 20:03:20
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Ja mam renault thalia i megane III w jednym i drugim mijania to H7 a
    drogowe to H1 jak pala się światła mijania to świecą H7,
    a po włączeniu drogowych palą się H7 od mijania i H1 od drogowych
    jednocześnie. W thali i megane jest reflektor dwu żarówkowy to lagunie
    pewnie też

    Przemeq

  • 5. Data: 2013-02-25 20:07:59
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Tom N" <7...@8...195128.invalid> napisał w wiadomości
    d.130225.invalid...
    > miumiu w

    > Co dłubałeś?

    Przelacznik swiatel, ale wszystko wyglada ok. Na przelaczniku juz sa takie
    przejscia krotkie / krotkie+dlugie. Nie wyglada na zjarany przypalony czy
    cos.

    > Zależy, jeśli żarniki drogowych i mijania są w jednej bańce to raczej nie
    > powinny

    Krotkie i dlugie maja dwa odzdzielne odblysniki (zarowki H1).

    > I od tego trzeba było zacząć, a nie dupę zawracać... ;P

    E tam, jak bym napisal na poczatku ze samochod to laguna to od razu
    dostalbym polecenie zepchniecia z przepasci i wielu chetnych do pomocy ;)

    > A może PZPR?
    >
    > --
    > 'Tom N'

    Pzpr

  • 6. Data: 2013-02-25 20:10:09
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > a po włączeniu drogowych palą się H7 od mijania i H1 od drogowych
    > jednocześnie. w thali i megane jest reflektor dwu żarówkowy

    Czyli u mnie moze byc podobnie tyle ze obie zarowki to H1. Dzieki.

    Pzdr

  • 7. Data: 2013-02-25 20:31:07
    Od: "tor" <x...@o...pl>

    > to nie zwracalem uwagi i nie wiem czy to jest ok. Samochod to renault
    > laguna I... Jesli ktos ma taka lalunie to prosilbym o rozwiazanie zagadki
    > :)

    Tak w Lagunie 1 świecą się albo mijania, albo po przełączeniu mijania +
    drogowe . Przed liftingiem to H1+H1 , po liftingu H7+H7. Sprawdź przełącznik
    świateł pod kierownicą tzw. pająk. Lubią tam padać styki. Po prostu się
    wypalają, bo często nie ma przekaźników (oszczędnośc producentów).

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-02-25 20:46:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Przemeq" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > a po włączeniu drogowych palą się H7 od mijania i H1 od drogowych
    > jednocześnie. w thali i megane jest reflektor dwu żarówkowy

    A widziałeś gdzieś, żeby przy H1 i H7 było inaczej?

  • 9. Data: 2013-02-25 21:33:16
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > przełącznik świateł pod kierownicą tzw. pająk. Lubią tam padać styki. Po
    > prostu się wypalają, bo często nie ma przekaźników (oszczędnośc

    Dzieki, wszystko jasne.

    Pzdr