eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCzy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy zagorzaly applefan przelknie taka pigulke? ;)
    Date: Thu, 2 Jun 2016 18:15:10 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <niqem0$ihi$1@dont-email.me>
    References: <57456e49$0$642$65785112@news.neostrada.pl> <ni5j40$q1a$1@dont-email.me>
    <ni5pp0$cic$1@dont-email.me> <nini0d$e0h$1@mx1.internetia.pl>
    <nip9ej$8lj$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 2 Jun 2016 23:15:12 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1a6d3fa4af3609ccdbd33ac7cb86c1f1";
    logging-data="18994";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/++6wfPlT7r3jpWizL/fsN"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:oriFkVvKOVrpzvt0D/MNrGFgUOQ=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1076112
    [ ukryj nagłówki ]

    <s...@g...com> wrote in message
    news:7eef2c4e-4d26-4f50-b952-25ab7071fdaa@googlegrou
    ps.com...
    >> Dla mnie ten obrazek to jakieś leczenie kompleksów niedowartościowania.
    >
    > Ale wiesz ostatnio dużo oglądam i czytam i marketingu.
    > I apple jest zawsze pokazywana jako firma która umiała się wyróżnić
    > w świecie komputerów poprzez odpowednią komunikację z klinetami.
    > Podobno jest jakiś gość który opowiadam klientom apple:
    > jak oni walczyć jak byli zaangażowani i ile krwi potu wylali aby
    > usprawnić touchpada.

    Apple rozumie że decyzja zakupu ma zwykle dwa komponenty:
    racjonalna, gdzie są tabelki, piksele, gigahertze i gigabajty
    oraz emocjonalna, gdzie są kolory, wrażenia dotykowe, to że
    produkt wyjęty z pudełka jest już naładowany i gotowy do pracy,
    to że mówi do Ciebie w rodzimym języku, czyli pewne rzeczy
    które są nieuchwytne w tabelkach, porównaniach na papierze.
    No i Apple umie robić z tego użytek... dlatego odnosi sukces.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: