  • 1. Data: 2010-04-03 11:21:24
    Temat: Re: Czy za rok wszystkie prepaidy będa mieć Stan Darmowy poza TakTakiem?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-04-2010 o 15:11:19 <T...@s...in.the.world>
    napisał(a):

    > Nie masz innych zmartwien?

    Jajca się za długo gotowały.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-03 11:34:49
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Jak w temacie.. Czy jest szansa że w ciągu roku po Freshu, Heyah no i
    ew. popowym 1000 minut za 6zł na 14 dni, wszystkie prepaidy bedą miały
    stan darmowy po doładowaniu do całej sieci? Na TakTaka nie licze bo tam
    zawsze na końcu wszystko wchodzi.

  • 3. Data: 2010-04-03 12:11:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hp7951$cat$1@inews.gazeta.pl>,
    konsultant <k...@g...pl> wrote:

> [...]
    > ew. popowym 1000 minut za 6zł na 14 dni, wszystkie prepaidy bedą miały
    > stan darmowy po doładowaniu do całej sieci? Na TakTaka nie licze bo tam

    TA

  • 4. Data: 2010-04-05 20:01:52
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    > ew. popowym 1000 minut za 6zł na 14 dni, wszystkie prepaidy bedą miały
    > stan darmowy po doładowaniu do całej sieci? Na TakTaka nie licze bo tam

    Zadaj to pytanie na grupie wróżek i jasnowidzów.

    Ja bym tam wolał za 10 PLN na miesiąc nielimitowane rozmowy ze
    wszystkimi. No, można by wykluczyć "wRodzinie" i "Cyfrowy Polsat", a
    nawet "tuBiedronkę" i coś tam związane z Avonem.
    --
    Grzexs