eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy za brak badań technicznych jest obowiązek wystawienia mandatu? › Re: Czy za brak badań technicznych jest obowiązek wystawienia mandatu?
    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy za brak badań technicznych jest obowiązek wystawienia mandatu?
    Date: Wed, 15 Jul 2015 16:36:03 +0200

    W dniu 2015-07-15 o 15:27, WildS pisze:

    > Zaświadczenie nie ma terminu ważności - badanie jest wazne rok.
    >
    > Dlatego pewnie m in. nie ma mandatu bo za co? Pojazd ma badanie, ma
    > dowód, niedopełniona jedynie biurokracja.

    > Policjant wpisał źle. Trzeba było nie przyjmować.

    Czego przyjmować?

    > Pojazd miał _ważne_ badanie techniczne. Człowiek dopełnił obowiązku
    > przeprowadzenia badania technicznego, nie dopełnił obowiązku wymiany
    > dowodu rejestracyjnego a to już inne wykroczenie, za które nie ma
    > mandatu.

    I tu byś się pomylił :
    http://www.arslege.pl/posiadanie-dowodu-rejestracyjn
    ego-niezgodnego-ze-stanem-faktycznym/k11/a3508/

    https://books.google.pl/books?id=-VxSAwAAQBAJ&pg=PA1
    38&lpg=PA138&dq=niezgodno%C5%9B%C4%87+kw+ze+stanem+f
    aktycznym+rejestracyjny&source=bl&ots=6HTa5oJNIN&sig
    =IPariMExr1F7jvHVyethfKc4h48&hl=pl&sa=X&ved=0CCwQ6AE
    wAmoVChMIy-iZ1KzdxgIV0ArbCh2YJA8r#v=onepage&q=niezgo
    dno%C5%9B%C4%87%20kw%20ze%20stanem%20faktycznym%20re
    jestracyjny&f=false

    Skoro dowód rejestracyjny nie zawiera ważnego badania technicznego, jest
    niezgodny ze stanem faktycznym, gdyż pojazd takie badanie posiada na
    zaświadczeniu.

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!