  • Data: 2013-02-21 09:54:39
    Temat: Re: Czy wysoka cena znaczy że dobre auto na przykładzie A4?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0tdi-common-rail-d
    uza-navi-mmi-skory-aso-i3018121187.html
    >http://otomoto.pl/audi-a4-zadbana-skory-drewno-max-
    opcja-C24617662.html

    >I wyskoczyły lista
    >najtańszy 50 tysięcy
    >najdroższy 75 tysiecy

    >No dobra wiem że ten drugi full max wzpas opcja itd itp ale płacić za
    >drewno w samochodzie 5 letnim 25 tys. ekstra (50 % wartości tańszego
    >samochodu).
    >Moje pytanie brzmi: Czy droższy znaczy lepszy (tańszy w eksplatacji)?

    Moze ten drugi ma naprawde 138kkm, a ten pierwszy jednak 297 ? :-)
    No dobra, fotel nie wyglada na 300, albo pogratulowac Audi jakosci. No
    chyba ze fotele z drugiej polowki, o mniejszym przebiegu :-)

    Jesli chodzi o Niemcy - tam takie auto ze 138kkm ma swoja wartosc, a
    197 to juz wszyscy sie boja i cena spada.
    Tym niemniej ... watpliwe zeby jakis Polak to kupil po tej wartosci,
    szczegolnie na handel, wiec sprawdzic czy nie 238 :-)
    A czy warte ... ot, zobacz wczorajszy watek "Silnik wybuchl".
    Przy 138kkm to sie raczej nie zdarza :-)

    Sprzeglo, alternator, rozrusznik - i wiele innych sie zuzywa i wymaga
    naprawy z kolejnymi kilometrami. Ale z duzym rozrzutem statystycznym.

    A jeszcze cala masa innych przyczyn poza technicznych - moze kogos
    bank przycisnal wiec wystawil za 50, moze ten drugi wyznaje zasade ze
    dobre auto moze sie dlugo sprzedawac i czeka na ... hm, frajera? co
    wylozy 70, moze jest z gatunku tych co mysla ze klient musi cos
    utargowac i szybciej sprzeda opuszczajac "o 10 tys" niz ten pierwszy
    targujac sie o 2 tys.
    A moze sfotografowal sasiada i specjalnie wystawil po 75, aby sprzedac
    swoje po 60 :-)

    J.