  • 11. Data: 2012-02-14 19:45:38
    Temat: Re: Czy w?ród motocyklistów s? ...?
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "D.Radecki" <m...@g...pl> wrote:

    >Ja jako pierwszy

    Nie moge oprzec sie wrazeniu, ze jednak pomyliles bar.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2012-02-14 20:04:20
    Temat: Re: Czy wśród motocyklistów są ...?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "D.Radecki" <m...@g...pl> napisał

    > Może homo motonici ujawnią się ? teraz jest to takie modne, aby nie kryć się
    > ze swoją orientacją

    Jesteś namolnym pederastą.
    Wypierdalaj z łaski swojej.

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2012-02-14 20:55:21
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    > Jesteś namolnym pederastą.

    nie namolnym pederastą tylko gejem walczącym o swoje prawa

    > Wypierdalaj z łaski swojej.

    mogę ciebie wypierdolić jeśli zechcesz - masz łaskotki w punkcie G ?

  • 14. Data: 2012-02-14 21:13:55
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 14.02.2012 21:55, D.Radecki pisze:

    > nie namolnym pederastą tylko gejem walczącym o swoje prawa

    a wille masz?
    a ferrari masz?
    a basen masz?

    nie masz? no to nie jestes gejem tylko zwykłym pedałem.

    Idz walczyc do innej piaskownicy. To jest grupa o motocyklach

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2012-02-14 21:21:10
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 14.02.2012 22:13, Arni pisze:

    > a wille masz?
    > a ferrari masz?
    > a basen masz?
    >
    > nie masz? no to nie jestes gejem tylko zwykłym pedałem.

    PEES: ta chałupa na sprzedaż co nią spamujesz w róznych miejscach nie
    jest Twoja wiec sie nie liczy

  • 16. Data: 2012-02-14 22:49:35
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "D.Radecki" <m...@g...pl> wrote:

    >... walczącym o swoje prawa

    To nie jest grupa "walczacych o swoje prawa", juz bylo pisane.
    Motocyklowa jest.
    Chyba ze o prawa motocyklistow, wtedy piszemy petycje;)

    Spadaj trollu.
    Znaczy pa, i do woreczka.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 17. Data: 2012-02-15 04:05:32
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "D.Radecki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie namolnym pederast? tylko gejem walcz?cym o swoje prawa

    A kto ci pederasto zabrania wsadzać fiuta w czyjs odbyt, albo samemu się
    nadstawiać,- do tego masz pełne prawo i to powinno być (i jest!)
    tolerowane tj. , zgodnie z definicją tego terminu bez entuzjamu dopuszczane.
    Ale nic ponad to!!
    Natomiast nie masz prawa wypisywac wynurzeń nt. tych swoich dziwacznych
    upodobań na grupie poświęconej zupełnie czemu innemu i zmuszać mnie do
    czytania tych twoich wynurzeń skoro tu dyskutuje się nt motocykli.
    No, chyba że masz dodatkowo takie zboczenie, ze pier..lisz się motocyklową
    rura wydechową..

  • 18. Data: 2012-02-22 10:28:09
    Od: "D.Radecki" <m...@g...pl>

    a jednak istnieją

    http://tinyurl.com/7qpbajq

    tylko w naszym katolandzkim kraju wstydzą się wyjść z ukrycia

    może będzie w tym roku 2012 parada równości na motocyklach