  • Data: 2011-09-01 21:28:24
    Temat: Re: Czy wiecie, że...
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-01 18:33 Artur Miller napisał(a):

    > czyli na tym co kosztuje $200 zarabiają konkretnie ponad $60 ... niezła
    > przebitka.

    No właśnie nie oni tylko FedEx.

    To tak jakbyś krytykował sprzedawcę na Allegro, że koszt wysłania
    drobiazgu za 5zł wynosi 10zł (o ile jest tak napisane w cenniku Poczty
    Polskiej / kuriera).

    Zresztą przejdź się osobiście do oddziału UPS / DHL / itp. i dowiedz,
    ile kosztuje wysłanie 2kg paczki ekspresem do Stanów. Aż usiądziesz.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/