  • Data: 2011-11-27 17:01:47
    Temat: Re: Czy warto tą płytę kupić?
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 26-11-2011 o 21:01 Remek napisał na pl.comp.pecet:

    > Użytkownik "WiesłaW" napisał:

    > Jeśli Wikipedia to źródło Twojej wiedzy, to nie mamy o czym rozmawiać.

    Jest o wiele lat świetlnych wiarygodniejsza od Twoich prawd objawionych i
    osobistych przemyśleń. Jeżeli jednak mimo wszystko uważasz się za takiego
    giganta wiedzy, to napisz tam swój artykuł.

    > Miał, bo znacznie zwiększał wydajność.

    Rozumiem, miał bo.. miał i tak ma być :)
    http://twojepc.pl/artykuly.php?id=pentium4_3_06&stro
    na=2

    > To przykład merytorycznej wypowiedzi. Co kogo obchodzi co Ty wolisz?

    Nie, to jest przykład Twojej kompletnej ignorancji i lenistwa. Znowu nie
    doczytałeś do czego służy grupa dyskusyjna. Najciekawsze jest jednak to,
    że Tobie wolno prezentować swoje poglądy, a innym już nie? :/

    Jeżeli teoretycznie procesor z Hyper-Threadingiem jest dziś w stanie
    osiągnąć max 30% większą wydajność, to procesor bez tego, a z dodatkowymi
    rdzeniami jest wydajniejszy 100%. Rozumiesz na czym polega różnica, czy
    mam Ci to jakoś specjalnie rozrysować?

    > o problemach. Programistom o wiele bardziej potrzebne były by dodatkowe
    > rejestry
    > ogólnego przeznaczenia, a nie zwiększanie rozmiaru istniejących. Dlaczego
    > producenci tego nie robią? Bo to bardzo trudne, znacznie trudniejsze niż
    > zwiększenie pojemności komórki pamięci z 32 do 64 bitów. Pomyśl dlaczego.

    Zastanów się trochę - po jaką cholerę mam rozpatrywać problemy
    programistów? Mam dosyć swoich i jakoś nikt mnie nie żałuje. Niech piszą
    petycje do producentów.

    > O to należałoby pytać Intel. Może dlatego, że tacy znawcy jak Ty "wolą"
    > 64 bity
    > niż 32? Lepiej brzmi rynkowo? Poszukaj jakichs grup programistycznych i
    > poczytaj

    Tutaj pojechałeś. Może najzwyczajniej w świecie "znawcy" chcieliby
    zwiększyć sobie ilość pamięci w komputerze? Widać podstawowe zagadnienia
    są dla Ciebie za trudne, ale programowanie niskopoziomowe już nie :D.

    http://www.centrumxp.pl/Sprzet/1254,1,Architektura_x
    64.aspx
    http://www.centrumxp.pl/Sprzet/1258,1,Architektura_x
    64_a_pamiec_systemowa.aspx

    > PLONK

    Wybacz, ale ja się takimi zabawkami nie bawię.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail