  • 31. Data: 2010-03-16 06:25:14
    Temat: Re: Czy warto pojechać do Skandynawii?
    Od: Glub <g...@g...com>

    KLOSZ <k...@w...pl> wrote:
    > Glub pisze:

    > Pedza, pedza... Szwecja ma jeden z najwiekszych problemow z tzw.
    > utajonym alkoholizmem, u ktorego podstaw lezy wlasnie domowa produkcja
    > alkoholi. Oni robia, ale nie umią ;), tzn. strasznie paskudne im to
    > wychodzi...

    Spróbowali by z pod Czarnej Białostockiej:)

    > Ten kraj jest jednym z dowodow na to, ze ograniczenie dostepu do alko
    > nie powoduje zmniejszenia spozycia, tylk rozwoj szarej strefy i innych
    > "podziemnych" inicjatyw.

    Ograniczenia zazwyczaj miewają to do siebie ze usuwają problem ze
    statystyk oficjalnych niewiele wnosząc.
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 32. Data: 2010-03-16 06:32:37
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Glub"
[...]

    Nie bez przyczyny w skandynawii krazy powiedzenie "pijany jak szwed"...
    a to co widzialem kilka razy na promach plywajacych li tylko po to zeby
    wlasnie szwedzi mogli sie zaopatrzyc w tani alkohol zawstydziloby
    najwytrawniejszych bywalcow melin lub zlotow motocyklowych. Chlopaki
    wyczolgiwali sie na brzeg z promu ciagnac za soba na wozkach po kilka
    kartonow browara znaczac swoj slad pawiami.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 33. Data: 2010-03-16 08:13:24
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus" <t...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wyczolgiwali sie na brzeg z promu ciagnac za soba na wozkach po kilka
    > kartonow browara znaczac swoj slad pawiami.

    LOL, bardzo obrazoburcze ;) Finowie wcale nie sa gorsi. Szwedzi zas pedza na
    potege.

    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2010-03-16 13:27:53
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kefir"
    LOL, bardzo obrazoburcze ;)
    Finowie wcale nie sa gorsi. Szwedzi zas pedza na
    potege.

    Finowie nie maja slonca a robia fajna muze wiec musza siem czyms wspomagac -
    w sensie weny :), ale u nich chyba latwiejszy dostep do gorzaly jest.
    Szwedzi mnie osobiscie nie pedzili - wiec nie wiem.
    Co do cen to w Szwecji pilem jak dotad najdrozsza wode mineralna w zyciu.
    Butelka 1,5 l kosztowalo cos ok 20 pln. Wiec mnie kurna nie mowcie za tam
    nie jest drogo...

    Tytus z fabryki

    4949 (20100316) __________

  • 35. Data: 2010-03-16 19:11:52
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co do cen to w Szwecji pilem jak dotad najdrozsza wode mineralna w zyciu.
    > Butelka 1,5 l kosztowalo cos ok 20 pln. Wiec mnie kurna nie mowcie za tam
    > nie jest drogo...

    Chyba żartujesz, za 50 SEK czyli jakieś 20 zł to całą zgrzewkę 6x1,5litra w
    ICA kupowałem w zeszłym roku. Musiał Cię arab jakiś oszukać w małym sklepiku
    osiedlowym.

    szauek

  • 36. Data: 2010-03-16 23:26:51
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-15 20:25:17 +0100, KLOSZ <k...@w...pl> said:

> [...]
    > Ten kraj jest jednym z dowodow na to, ze ograniczenie dostepu do alko
    > nie powoduje zmniejszenia spozycia, tylk rozwoj szarej strefy i innych

    AFAIK to u nich pędzenie na własny użytek akurat jest legalne, więc
    jakie tam podziemie.

    de Fresz

  • 37. Data: 2010-03-17 00:38:30
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Tytus z fabryki wrote:

    > Co do cen to w Szwecji pilem jak dotad najdrozsza wode mineralna w zyciu.
    > Butelka 1,5 l kosztowalo cos ok 20 pln.

    O, to widze, ze Ryanair'em nie latasz.

    --
    T.F.

  • 38. Data: 2010-03-17 07:57:27
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    de Fresz pisze:

    > AFAIK to u nich pędzenie na własny użytek akurat jest legalne, więc
    > jakie tam podziemie.

    Slowo klucz: "na wlasny uzytek". Co prawda inne slowko: "meta" tam nie
    funkcjonuje, ale idea takiej dzialalnosci jak najbardziej.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 39. Data: 2010-03-17 13:46:51
    Od: n...@s...com

    On Mon, 15 Mar 2010 20:41:40 +0100, "szauek"
    <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:

    >Musiałeś jakieś gówno pić, ten który piłem był wyśmienity. Okolice
    >Stenundsund. Widocznie bliżej granicy Norwegii większe doświadczenie mają.

    Pilem szwedzki samogon kupowany od południowego wybrzeża, az do
    wysokosci Goeteborga. Syf masakryczny. Czyli chyba to Ty miales
    szczescie, a nie kolega pecha ;)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 40. Data: 2010-03-17 15:52:16
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pilem szwedzki samogon kupowany od południowego wybrzeża, az do
    > wysokosci Goeteborga. Syf masakryczny. Czyli chyba to Ty miales
    > szczescie, a nie kolega pecha ;)

    Całkiem możliwe, piłem dwukrotnie, ale fakt, z tego samego źródełka.

    szauek