-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!nntp-feed.chiark.greenend.
org.uk!ewrotcd!news.etla.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: janusz_k <J...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
Date: Thu, 14 Aug 2014 22:01:50 +0200
Organization: bb
Lines: 64
Message-ID: <op.xkllxcijn0u1o8@moj>
References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl> <lsi8ld$2cnh$1@news2.ipartners.pl>
NNTP-Posting-Host: rI4+VK/uvc8pdojPfwB7Rg.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Opera Mail/12.17 (Win32)
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541692
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.08.2014 o 14:05 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
pisze:
> W dniu 2014-07-25 18:58, Dykus pisze:
>
>> O właśnie - a dlaczego "wręcz przeciwnie"? Co konkretnie zyskujemy?
>
> Nie odpowiem ci konkretnie, ale co tam; podzielę się takimi oto
> intuicjami.
>
> 1) są elementy mechaniczne, których położenie jest związane z aktualnym
> obciążeniem silnika.
> Jakieś zaworki, dźwignie itp. One są przewidziane do pracy w pełnym
> zakresie mocy. Jeśli silnik jest
> długotrwale użytkowany w małym podzakresie, może się zdarzyć, że element
> zasyfi się tam, gdzie mechanicznie
> nie pracuje. I np. jakaś klapka nie będzie się chciała mocniej uchylić,
> zaworek otworzyć do końca, albo
> nie będą pracowały płynnie, itp.
>
> 2) elementy przez które coś przepływa (powietrza, spaliny, olej, paliw),
> w których długotrwałe niewielkie
> przepływy, dalekie od znamionowych, mogą sprzyjać osadzaniu się
> zanieczyszczeń, zamulaniu. Intiucja
> podpowiada, że czasem dobrze jest układ trochę "przedmuchać"/"udrożnić".
> Jak rurę w zlewie :)
>
> 3) nagar w głowicy, na tłokach, gadają, że szkodliwy, gadają, że wypala
> się przy większym obciżążeniu
>
> Ok. Już można się śmiać :)
Ale coś w tym jest bo jak przegonię auto po expresówce to później lepiej
idzie, szczególnie pod górę to widać, szybciej jedzie na mniejszym gazie.
--
Pozdr
Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=