eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"?Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!nntp-feed.chiark.greenend.
    org.uk!ewrotcd!news.etla.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    Date: Thu, 14 Aug 2014 22:01:50 +0200
    Organization: bb
    Lines: 64
    Message-ID: <op.xkllxcijn0u1o8@moj>
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <lr8jq2$f1l$1@node2.news.atman.pl> <lsi8ld$2cnh$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: rI4+VK/uvc8pdojPfwB7Rg.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Opera Mail/12.17 (Win32)
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2541692
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.08.2014 o 14:05 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    pisze:

    > W dniu 2014-07-25 18:58, Dykus pisze:
    >
    >> O właśnie - a dlaczego "wręcz przeciwnie"? Co konkretnie zyskujemy?
    >
    > Nie odpowiem ci konkretnie, ale co tam; podzielę się takimi oto
    > intuicjami.
    >
    > 1) są elementy mechaniczne, których położenie jest związane z aktualnym
    > obciążeniem silnika.
    > Jakieś zaworki, dźwignie itp. One są przewidziane do pracy w pełnym
    > zakresie mocy. Jeśli silnik jest
    > długotrwale użytkowany w małym podzakresie, może się zdarzyć, że element
    > zasyfi się tam, gdzie mechanicznie
    > nie pracuje. I np. jakaś klapka nie będzie się chciała mocniej uchylić,
    > zaworek otworzyć do końca, albo
    > nie będą pracowały płynnie, itp.
    >
    > 2) elementy przez które coś przepływa (powietrza, spaliny, olej, paliw),
    > w których długotrwałe niewielkie
    > przepływy, dalekie od znamionowych, mogą sprzyjać osadzaniu się
    > zanieczyszczeń, zamulaniu. Intiucja
    > podpowiada, że czasem dobrze jest układ trochę "przedmuchać"/"udrożnić".
    > Jak rurę w zlewie :)
    >
    > 3) nagar w głowicy, na tłokach, gadają, że szkodliwy, gadają, że wypala
    > się przy większym obciżążeniu
    >
    > Ok. Już można się śmiać :)
    Ale coś w tym jest bo jak przegonię auto po expresówce to później lepiej
    idzie, szczególnie pod górę to widać, szybciej jedzie na mniejszym gazie.


    --

    Pozdr
    Janusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: