eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"?Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder
    1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 28 Jul 2014 19:15:43 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0
    SeaMonkey/2.26.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl> <lqruvn$qj5$1@node1.news.atman.pl>
    <lqs3qj$a4$1@node1.news.atman.pl> <lqsr0a$ktp$2@node1.news.atman.pl>
    <lqt22g$sq9$1@node1.news.atman.pl>
    <53d5417b$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <53d55eb5$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <53d55eb5$0$2149$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 41
    Message-ID: <53d68542$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.28.124
    X-Trace: 1406567746 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2360 79.191.28.124:14872
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540203
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik AZ napisał:
    > On 2014-07-27, Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> wrote:
    >>>
    >>> Tak na logikę to jak silnik się trzęsie, to dobrze mu nie robi.
    >>>
    >>>
    >>> A tak bardziej naukowo - moc to moment razy obroty. Żeby uzyskać tą samą
    >>> moc (a żeby utrzymać to samo przyspieszenie bądź prędkość to cudów nie
    >>> ma - moc musi być _z_grubsza_ ta sama) masz przy niższych obrotach
    >>> większy moment na wale silnika, a co za tym idzie na wszystkich jechgo
    >>> częściach (a co najmniej na większości)
    >>
    >> Połowa prawdy. Druga połową jest to że przy mniejszych obrotach mamy
    >> mniejszą prędkość liniową np. na styku panewka - czop wału - czyli
    >> cieńszy, a czasem wręcz niezupełnie wykształcony klin olejowy. W efekcie
    >> - duży nacisk, kiepskie rozprowadzenie oleju - czyli metal drze na
    >> sucho. Zdrowe to raczej dla silnika nie jest.
    >>
    > Dobrze zobrazowane jest tutaj ;-)
    > <http://youtu.be/IGB4r7foIlM?t=25s>

    Piękne. Stare a dobre - ja najmocniej zapamiętałem odcinek o kartografii
    - gdzie jeden z prowadzących plastelinowy globus wałkiem na stolnicy
    rozwałkowywał na płasko - bo tak się robi mapę...

    Gdzie teraz takie programy?

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: