eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"?Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 27 Jul 2014 11:46:40 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl> <lqrqd1$ab2$1@news.dialog.net.pl>
    <53d342d2$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    <lr10cl$p22$1@news.dialog.net.pl> <lr116c$vs9$11@dont-email.me>
    <53d44529$0$2242$65785112@news.neostrada.pl>
    <lr2e73$ekd$1@node1.news.atman.pl> <lr2emb$ern$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <lr2emb$ern$1@news.dialog.net.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <53d4ca89$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.133.103
    X-Trace: 1406454413 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2363 83.25.133.103:58431
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2540011
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-27 10:53, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > W dniu 2014-07-27 10:45, Lewis pisze:
    >> W dniu 2014-07-27 02:17, Tomasz Pyra pisze:
    >>> W dniu 2014-07-26 21:57, masti pisze:
    >>>
    >>>>> Głównie chodzi o wydech. Jakbyś nie twierdził, w dieslu zbyt
    >>>>> oszczędzanym, on się po prostu zapycha.
    >>>>
    >>>> a czym sie zapycha parucentymetrowa rura?
    >>>>
    >>> Jak coś by się miało zapychać, to tylko katalizator - ale tu z kolei
    >>> jakoś trudno mi uwierzyć w to żeby "przegonienie" miało tu cokolwiek
    >>> pomóc.
    >>>
    >>
    >> Zapcha się filtr FAP czy tam DPF a jak mu się w ośkę wstawi to sadza się
    >> wypala i efekt przedmuchania jest odczuwalny :)
    >
    > Ale ja FAPu nie mam, jedynie fabryczny katalizator. A efekt
    > przedmuchania jest jednak odczuwalny. I czym to tłumaczyć?
    >

    A jak to się obawia?
    Że jeździsz po tym mieście i potem pomimo że ciśniesz gaz do dechy i są
    wysokie obroty to auto jedzie słabo, a jak zrobisz tak ileś razy pod
    czerwone pole, to zaczyna jechać?

    Musiałbym to na hamowni zobaczyć :)

    Jedyne sensowne wytłumaczenie to ten katalizator, który zwłaszcza w
    silniku z turbiną będzie miał duży wpływ na osiągi.

    Może i po mieście, na krótkich trasach dieslem katalizator się nie
    nagrzewa, ale aż mi się wierzyć nie chce - ekoświry by na to nie
    pozwolili :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: