  • 21. Data: 2010-08-01 23:42:16
    Temat: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ilona" <i...@o...pl> wrote in message
    news:i34drn$bko$1@news.onet.pl...
    > Mój Mercedes A ciągle się psuje, znajomy mówi że jeśli nie chce mieć
    > problemów z samochodem to mam to sprzedać i kupić jakieś BMW E46.
    > Sam jeździ starą seria 5 jest mechanikiem i bardzo to auto chwali.
    >
    > Czy jeśli kupię takie BMW:
    >
    > http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-
    diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

    > to pozbędę się problemów z naprawami? Diesle w BMW są chyba dość trwałe?
    > Obecnie mam A160CDI - również diesel.

    Jak nie chcesz mieć ciągłych problemów z samochodem to kup
    sobie jakiegoś japończyka z górnej półki, np. Lexusa.
    A jak zależy Ci głównie na szpanie i musi to być niemiec to licz się z
    wydatkami.

  • 22. Data: 2010-08-01 23:44:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@e...pl> wrote in message
    > Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak patrzę.. to musiało chyba być na części pierwsze rozebrane
    > żeby tak wyczyścić. Tylko jaki powód był takiego rozbierania? ;)

    Bzdurzysz - było Karcherem przejechane i już jest czyste.
    Normalna procedura u sprzedawców używanych aut.
    Ludzie generalnie boją się myć pod klapą i jeżdzą ubabranymi.

  • 23. Data: 2010-08-01 23:46:32
    Temat: Re: Czy warto kupi? takie BMW?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ilona" <i...@o...pl> wrote in message

    > Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

    Nie ma czego zazdrościć... Zwłaszcza w takim kolorze
    wygląda jakby miało 20 a nie 10 lat bo wtedy takie
    zielenie i czerwienie były modne... teraz to przeżytek.

  • 24. Data: 2010-08-01 23:59:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Ilona pisze:
> [...]
    > problemów z samochodem to mam to sprzedać i kupić jakieś BMW E46. Sam
    > jeździ starą seria 5 jest mechanikiem i bardzo to auto chwali.

    Pod maską wypucowany bardziej niż wnętrze, zapewne przy okazji
    lakierowania po wyciąganiu nadwozia po poważnym dzwonie.
    Pewnie owinięty wokół drzewa był. Ogólnie padaka.

    A teraz dobre rady:
    Jak chcesz sprzedać samochód, to nie baw się w tego typu nieudolny
    marketing szeptany - nie potrafisz.
    Popełnione błędy przy spamowaniu pozwalają z dużą pewnością powiązać Cię
    ze sprzedawanym samochodem. Do tego te żenujące próby późniejszej obrony
    tego posta na tej grupie...

    To nie jest grupa do spamowania - do zamieszczania ogłoszeń są dużo
    bardziej popularne serwisy internetowe gdzie każdy z nas (i wielu
    innych) szukając samochodu zajrzy.
    A jak już musisz, to minimum przyzwoitości nakazuje napisać w tytule np.
    "[SPAM] Sprzedam BMW", w treści je opisać i dać linka do strony ze
    zdjęciami.

    Bo efekt który odniosłeś w tej chwili jest odwrotny do zamierzonego, bo
    każdy kto w internecie poszuka czegoś o tym BMW trafi tu i przeczyta
    moją i innych z p.m.s. "opinię" o tym samochodzie i najwyżej może się
    zniechęcić.

  • 25. Data: 2010-08-02 09:06:05
    Od: Paweł <o...@m...com>

    Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    diesel-kllimatronikele
    > ktrykaalusy/
    > to pozbędę się problemów z naprawami? Diesle w BMW są chyba dość trwałe?

    Ale wypas.
    Bierz koniecznie.

    --
    Pawe

  • 26. Data: 2010-08-02 10:10:35
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i34jcj$94g$1@news.dialog.net.pl...

    Moj brat co sobote tak pucuje samochod i silnik, lubi miec wszedzie czysto
    ;)
    Wyciągasz zbyt pochopne wnioski.

  • 27. Data: 2010-08-02 10:48:17
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > sobie jakiegoś japończyka z górnej półki, np. Lexusa.
    > A jak zależy Ci głównie na szpanie i musi to być niemiec to licz się z

    Tak, debilku, Lexusa za 16 tysięcy i nie będzie miała wydatków, bo Lexusy to
    jedna z najtańszych opcji do serwisowania. Koniecznie, żeby miał jeszcze 4
    litrowy silnik benzynowy.

    Jurand.

  • 28. Data: 2010-08-02 11:28:57
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-08-01 21:11, Ilona wrote:

    > Aż tak zazdrościsz komuś kto ma takie BMW?

    Zachowujesz się tak, jakbyś sam sprzedawał ten samochód i robił mu
    reklamę :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 29. Data: 2010-08-02 12:44:58
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-01 20:19, Ilona pisze:

    > Czy jeśli kupię takie BMW:
    >
    > http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/2010/08/bmw-320-
    diesel-kllimatronikelektrykaalusy/

    Na samym dole tej strony masz dopowiedz :)

    "Podobne Wpisy -
    Fatal error "

  • 30. Data: 2010-08-02 13:04:35

    Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy jeśli kupię takie BMW:
    > to pozbędę się problemów z naprawami? Diesle w BMW są chyba dość trwałe?
    > Obecnie mam A160CDI - również diesel.

    Dozbieraj i kup nowe BMW