  • Data: 2010-08-03 08:27:47
    Temat: Re: Czy warto kupić takie BMW?
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

    > Rzeczywiście starszy model to IS200/IS300. Niczego to nie zmienia.

    to bardzo duzo zmienia :)

    > Japońskie auta trzymają po prostu wartość lepiej niż niemieckie.
    > Sam sobie odpowiedz dlaczego. IS300 czy IS250 jest dużo tańsze
    > przy zakupie nowego niż BMW serii 3.

    sprawdź cenniki zamiast opowiadac bajki...

    > Dlaczego tak uważasz?

    nie uważam - ja wiem :)
    3 lata temu mój brat chciał kupic IS200 za ok. 20 kPLN
    w promieniu 100 km od W-Wy znaleźliśmy tylko ok. 10 egzemplarzy,
    które nie odstraszały juz w treści ogłoszenia i można by je obejrzeć
    Tego co zobaczylismy przy pierwszych 5 wystarczyło żeby definitywnie
    zrezygnować: w każdym do roboty min. zawieszenie i hamulce,
    opony ze szrotu itp. kwiatki...
    BMW E46 było z 10 razy wiecej i szansa trafienia ciekawego egzemplarza
    była naprawde realna, aczkolwiek ostatecznie brat kupił coś zupełnie innego
    :)

    > Jeśli ktoś kupuje auto dla niezawodności bo nie stać go na naprawy
    > i diesla bo nie stać go na paliwo to powinien trzymać się z daleka
    > od aut luksusowych i podejmować bardziej racjonalne decyzje zakupu.

    teraz to żeś dał popis :)
    a ropa to nie paliwo???
    10-letni IS czy E46 za 20 kPLN to auto luksusowe??????
    czy którekolwiek auto 10-letnie jest niezawodne????
    chłopaku odpuść tą demagogie :)

    > Będziesz go potrzebował dużo rzadziej niż dla BMW.

    a niby dlaczego dużo rzadziej???
    serwis to przeglądy i wymiana normalnie zużywających się elementów:
    olej i inne płyny, zawieszenie, hamulce, filtry, świece, uszczelki, itp.

    poza tym w przypadku aut 10-letnich dla BMW w okolicach DC
    zajdziesz kilka nieautoryzowanych, dobrych serwisów
    dla Lexusa tylko jeden jedyny Woźniakwoski co się zna
    ale kosi 3/4 tego co ASO

    > Masz dziś internet. Nie ma rzeczy niedostępnych.

    jak masz czas i ochote się bawić - to twój wybór...
    ja chcę iść do sklepu czy serwisu, nie zlokalizowanego 200 km
    ode mnie i po prostu kupić dziś to co dziś potrzebuję
    a nie zamówić i czekac miesiąc w międzyczasie jeżdżąc
    komunikacją miejska po czym okaże się że przysłali ci coś
    niedokładnie pasującego...

    --
    Tadeusz