-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!p
ostnews.google.com!q23g2000vba.googlegroups.com!not-for-mail
From: Lew2 <w...@h...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czy warto kupić samochód ze skrzynią DSG ?
Date: Wed, 19 May 2010 09:51:14 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 54
Message-ID: <f...@q...googlegroups.com>
References: <hss0ik$e6m$1@news.onet.pl> <hss2g9$kb4$1@news.onet.pl>
<hss39c$mfu$1@news.onet.pl>
<1...@m...googlegroups.com>
<ht08kp$c6s$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.77.94.86
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1274287875 14176 127.0.0.1 (19 May 2010 16:51:15 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 May 2010 16:51:15 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: q23g2000vba.googlegroups.com; posting-host=89.77.94.86;
posting-account=PaElgBAAAABb-ygmxmtjdVrnJi2B0VjT
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0;
GTB6.4; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
3.5.30729; InfoPath.2),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2281740
[ ukryj nagłówki ]On 19 Maj, 10:48, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Lew2" <w...@h...com> napisał w
>
> >Nie wiem czy "warto DSG", ale odpowiem nie na temat: uważam, że
> >warto
> >CVT. Jak pytałem się na różnych grupach czy warto CVT, to mi
> >współczuli wszyscy i odradzali. Po kilku miesiącach uważam, że to
> >był
> >dobry wybór. Za kilka miesięcy będę się pytał na grupie: "Czy
> >warto
> >MT"? (dla samochodu żony).
>
> Albo bedziesz pytal "gdzie naprawic CVT" :-)
>
> A jak sie tym jezdzi - mozna jakis "bieg" ustawic ? Np. zjezdzam z
> gory i chcialbym miec 50km/h.
> Bez gazu.
>
> J.
Tzn. w sumie jest 4 różne tryby pracy skrzyni i dodatkowo Cruise
Control. Tzn. ja jak chcę ustawić prędkość to korzystam z CC i wtedy
on sobie sam jakoś radzi, chociaż na bardzo dużych stromiznach trzeba
go wspomóc hamulcem.
Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedzieć "czy można bieg ustawić"? W
trybie "D" sterujesz normalnie gazem, który uchyla/przymyka zawory.
Więc jak jedzie za szybko, to zdejmujesz nogę z gazu. Z góry z reguły
puszczam gaz i zużycie paliwa jest zero.
Dodatkowo, jak chcesz się bawić biegami, to możesz przejść na tryb
ręczny. Wtedy sam ustawiasz sobie bieg (7 biegów do dyspozycji) (ale
skrzynia trzyma pewne reguły i nie pozwoli go zadusić). Dasz niższy
bieg to efekt hamowania jest większy.
Jest jeszcze tryb automatyczno-ręczny. Jesteś w trybie "D" i dodatkowo
możesz podrasować bieg tzn. podnieść lub obniżyć. Jak jadę z góry i
nie chcę hamować a raczej obniżyć obroty to podnoszę bieg, mimo że
pozostaję w trybie automatycznym "D".
No i tryb "Sport", ale tego nie testowałem jeszcze (czekam aż się
trochę dotrze).
Co do remontów, to na razie przez 3 lata mam gwarancję, a potem będę
się martwił. CVT jest prostsza od DSG, chociaż bardzie skomplikowana
od MT.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=