  • 1. Data: 2006-01-25 21:53:34
    Temat: Czy warto korzystac z dial-up Tele2?
    Od: "AdAPtoR1" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    chodzi o dostep do internetu dial-up Tele2, czy ktos korzysta/korzystal i
    moze podzielic sie opiniami na ten temat?
    Obecnie korzystam z jednej z warszawskich sieci osiedlowych, jednak niedlugo
    przeprowadzam sie 50 km pod Wawe, nie ma tam sieci i zastanawiam sie nad tym
    jakiego dostawce netu wybrac.
    Niedawno podpisalem umowe z Tele2 na rozmowy telefoniczne (umowa zawarta na
    nowy adres) i zastanawiam sie czy zdecydowac sie na dostep do netu u nich...
    Prosba o opinie, "za" i "przeciw".

    Pozdrawiam
    AdAPtoR

  • 2. Data: 2006-01-26 15:14:20
    Temat: Re: Czy warto korzystac z dial-up Tele2?
    Od: "Katarzyna Gosławska" <k...@W...gazeta.pl>

    Mysle ze warto.Wiele z moich znajomych ma Air2Net &#8211;ale z tego co wiem oferta
    ta jest oferowana wyłącznie w Warszawie i to tylko dla obecnych klientów.
    skontaktuj sie z przedstawicielem Tele2 to dowiesz sie napewno wiecej.
    Alebo skorzystaj ze strony

    www.tele2.pl

  • 3. Data: 2006-01-29 12:33:08
    Od: "AdAPtoR1" <a...@W...gazeta.pl>

    =?ISO-8859-2?Q?Katarzyna_Gos=B3awska?= <k...@W...gazeta.pl> napisał
    (a):

> [...]
    > ta jest oferowana wyłącznie w Warszawie i to tylko dla obecnych klientów.
    > skontaktuj sie z przedstawicielem Tele2 to dowiesz sie napewno wiecej.

    Z tego co przeczytalem to "Air2Net dostępna jest w największych miastach
    Polski, takich jak Kraków, Poznań, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław.", a co z
    okolicami?
    Szukam opini osob "w praktyce" korzystajacych z Air2Net...
    Do Tele2 owszem, musze zadzwonic i dowiedziec sie szczegolow, gdyby chodzilo
    o Wawe to pewnie nie byloby problemu, ale tak jak mowie, zamierzam sie
    przeprowadzic pod Wawe i chcialbym dowiedziec sie czy warto z takiego dostepu
    do netu korzystac.

  • 4. Data: 2006-01-29 13:00:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    AdAPtoR1 napisał(a):

> [...]
    > przeprowadzic pod Wawe i chcialbym dowiedziec sie czy warto z takiego dostepu

    Jeżeli *POD* Warszawę, to masz w zasadzie zerowe szanse, żeby z tej
    usługi skorzystać.

    M.

  • 5. Data: 2006-01-29 13:12:43
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik AdAPtoR1 napisał:

    > Z tego co przeczytalem to "Air2Net dostępna jest w największych miastach
    > Polski, takich jak Kraków, Poznań, Trójmiasto, Warszawa i Wrocław.", a co z
    > okolicami?

    Wiem o Wrocławskiej osiedlówce na Mokrym Dworze, że mieli łącze od
    Tele2. I tak byli zadowoleni, że obecnie mają DSLa z tepsy ;P
    --
    Olek

  • 6. Data: 2006-01-29 14:31:46
    Od: "zeluq" <z...@m...pl>

> [...]
    > zamierzam sie przeprowadzic pod Wawe i chcialbym dowiedziec sie czy
    > warto z takiego dostepu do netu korzystac.

    ale tele2 juz nie podlacza nowych abonentow, zrezygnowali z uslugi dostepu
    do internetu.

    --
    zeluq

  • 7. Data: 2006-01-30 14:34:25
    Od: Parys <d...@g...com>

    Odradzam Air2Net,
    kilka lat temu niestety miałem nieprzyjemność brać neta od nich i była
    to najdroższa, nagrosza, najbardziej awaryjna usługa, obsługa rownież do
    bani. W razie awari mozna bylo czekać nawet kilka dni lub ponad tydzien
    na wizyte technika, ktory jezdzil po polowie polski i jak wpadal to na
    "5 minut"

    P.

  • 8. Data: 2006-02-09 14:08:24
    Od: "Katarzyna Gosławska" <k...@W...gazeta.pl>

    Parys <d...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > bani. W razie awari mozna bylo czekać nawet kilka dni lub ponad tydzien
    > na wizyte technika, ktory jezdzil po polowie polski i jak wpadal to na

    No ładnie, i badz tu człowieku madry i wybierz tak zeby było dobrze. Co
    prawda to pierwsza taka opinia z jaka sie spotykam. Mam nadzieje ze ostatnia
    bo wiele moich znajomych mimo wszystko chwali sobie Air2Net.
    pozdr