  • Data: 2009-05-29 22:27:41
    Temat: Re: Czy warto brać takie moto ?
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no własnie dlatego ze nie ma do czego porównac to sobie tak napisałem.
    > albo cena nowego albo co to za sprzet to bedzie jakies odniesienie.
    > Podałes cene, teraz mozna cos pomyslec

    No właśnie. Może zmieńmy podejście na teoretyczne. Czy warto kupiś motocykl
    przyzwoitej marki, średniej klasy, nowy nieużywany ale czteroletni z pełną
    gwarancją i wszystkim co z tym związane. Czy cena obniżona do połowy to
    dobra oferta ?
    Założenie jak podałem: kupuję dla siebie i mam kilka lat. Może pięć, może
    osiem, a może trzy. Nie interesuje mnie żaden efekt ceny lub wysokości
    straty czy zysku przy sprzedaży. Możemy przyjąć dla uproszczenia założenie
    że będę go miał dożywotnio.
    --
    Jackare