eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaCzy w Polsce obsługuje się jeszcze 'na poważnie' centrale PC, E-10?Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Czy w Polsce obsługuje się j eszcze 'na poważnie' centrale PC , E-10?
    Date: Tue, 12 May 2020 15:45:12 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r9e999$r4h$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <d...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5dec31af$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5e98216f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5e998ac5$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <r84dd5$b2v$1$dabrowst@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <r8ghnb$8a7$1$dabrowst@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <mh41h3u976ww.zxmxej1s5s35$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 12 May 2020 13:45:13 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="27793";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.7.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <mh41h3u976ww.zxmxej1s5s35$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242487
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-05-01 o 13:06, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 1 May 2020 00:22:53 -0700 (PDT), Piotr C. napisał(a):
    >> On Friday, May 1, 2020 at 12:05:17 AM UTC-7, Tomasz Dąbrowski wrote:
    >>> Cóż mogę powiedzieć - Telestrada WLR ma takie cechy że czasami po wybraniu
    >>> numeru jest komunikat ,,kierunek zajęty, proszę spróbować zadzwonić
    >>> później".
    >>
    >> Dżizas na czym oni to realizują? Który mamy rok?
    >> Kierunek zajęty chyba ostatnio słyszałem 25 lat temu...
    >
    > To moze byc tylko zly komunikat.
    > I moze tez dzialac w druga strone - bedzie naprawde kierunek zajety, a
    > uslyszysz sygnal zajetosci, pomyslisz, ze telefon zajety.
    >
    > A swoja droga ... WLR .. czy to nie dziala na centralach Orange/TP ?
    >
    > J.
    >
    Z technicznego punktu widzenia WLR to jest dawna preselekcja na linii
    TP/Orange. Z tą różnicą, że prefiks jest dodawany automatycznie. 1033 do
    TP/Orange, 1055/1061/1077 do Netii itp. Abonament płaci sie do swojego
    operatora, który musi sie "podzielić" kasą z Orange za obsługę fizyczną
    drutów.
    Telestrada ma prefiks 1044, dawny NOM, czyli wał z call center
    pozyskującego klientów. Przedstawiali się "Dzień dobry, dzwonię z
    telekomunikacji NOM" Ale te "nom" to znacznie ciszej. Starsi myśleli, że
    mają połączenia z tepsy starej, po rozmowie sprzedażowej podpisywali umowy.

    Info "kierunek zajety" może mówić o błędnej preselekcji, można wtedy
    wybrać ręcznie 1044 i numer_abonenta, albo że nie ma tylu wolnych
    traktów na tym prefiksie.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: