  • 11. Data: 2010-01-29 10:43:30
    Temat: Re: Czy w Polsce można w ogóle kupić enduro w dobrym stanie ??
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-28 20:10:55 +0100, "Grood" <g...@g...pl> said:

    > Szukałem co prawda moto od 7-8 tys do 10-13 tys. zł (13-tys. górna granica).
    > Choć oferta na aukcjach i w innych serwisach dość bogata, to jednak przeważa
    > śrut i złom. Wszystko maksymalnie wyjeżdżone i niewarte nawet połowy tych
    > pieniędzy za jakie chcą sprzedać.

    Napisz proszę kto i według jakich kryteriów oceniał, że to "śrut i złom"?

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-01-29 10:54:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-01-29, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Napisz proszę kto i według jakich kryteriów oceniał, że to "śrut i złom"?

    No przeca byly brudne i lancuch luzny a do tego nienaoliwiony! ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-01-29 11:16:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-01-29 11:54:54 +0100, AZ <a...@g...com> said:

    > No przeca byly brudne i lancuch luzny a do tego nienaoliwiony! ;-)

    I pewnie plastiki porysowane, albo nie daj buk połamane, co pewnie
    świadczyło o udziale w poważnych wypadkach...

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-01-29 22:13:03
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Już widzę ten płacz, jak się zapoznasz ze średnimi cenami, jakich tam
    > rządają za sensowne sprzęty... ;-)

    Rząd RP, rządzić, żądać :)

    Zdrufko

  • 15. Data: 2010-01-30 00:24:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-01-29 23:13:03 +0100, "Szymon Machel" <s...@O...pl> said:

    > Rząd RP, rządzić, żądać :)

    A "zrzędzić" przez jakie?
    ;-)

    de Fresz

  • 16. Data: 2010-01-30 14:48:57
    Od: "Mat S" <fishbed(fckspam)@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > omijaj Kozie Wolki i polanalfabetow.

    hyyhy ;-)

    MS

  • 17. Data: 2010-02-03 18:23:17
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Grood wrote:
    > Witam wszystkich! Cały prawie 2008 rok poświeciłem na szukanie moto:
    > enduro 4T, 200-500 cm3, ok. 30-50 KM mocy. Coś jak DUAL SPORT
    > ENDURO.....i nie znalazłem :(

    masz od Rogala wystawione.

    Esox