  • 11. Data: 2013-01-10 23:57:14
    Temat: Re: Czy tylko u nas jest tyle FR?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    O, i jeszcze jeden, miedzy Kloodzkiem a Bardem

    http://www.youtube.com/watch?v=XKAmX4csr2c#t=80s

    A ten to juz w pieknym lesie :-)

    J.

  • 12. Data: 2013-01-11 10:52:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-10 20:37, Artur Maśląg pisze:

    > A w Polsce tak na szybko kojarzysz? Tylko bez internetu proszę...

    Na 7-ce, gdzieś koło Olsztynka.

  • 13. Data: 2013-01-11 11:45:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A w Polsce tak na szybko kojarzysz? Tylko bez internetu proszę...

    Widziałem kiedyś na krajówce, gdy było skrzyżowanie i ograniczenie do 70.
    Spotykam też czasem tabliczkę teren zabudowany i 50m dalej fotoradar, a
    miasto albo wiocha zaczyna się dopiero za 3km.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 14. Data: 2013-01-12 11:31:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 10 Jan 2013 20:37:14 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >A w Polsce tak na szybko kojarzysz? Tylko bez internetu proszę...

    Pierwszy przykład - Urzut na DK8, między skrzyżowaniem na Młochów a
    Lukoilem. Stoi budka, inna sprawa, że nigdy chyba nie była wypełniona.
    Ale jakiś cel komuś przyświecał, żeby postawić tam, wartą kilkanaście
    tysięcy złotych, budkę.
    Drugi przykład - obwodnica Kielc, droga ekspresowa, przed zjazdem na
    Częstochowę (OIDP).

    http://jerzu.waw.pl GG:129280