  • 1. Data: 2011-05-28 11:37:09
    Temat: Czy to zaczął się sezon kradzieży drobnych elementów?
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Wstaję ja dziś rano, spoglądam na świat przez okno
    i widzę, że z kół mojego samochodu znikły kołpaki.
    Przez ponad cztery lata się uchowały, oryginalne,
    kupione z nowym samochodem. Niczym nie zabezpieczone.
    Pytam w sklepie firmowym - mówią, że nowe są po 100
    sztuka. Rozejrzałem się szerzej po przydomowym parkingu
    i widzę, że nie jestem jedyny, że i sąsiadowi też
    zdjęli i zabrali.

    Czy to początek sezonu na takie kradzieże? Dwa lata
    temu oderwano mi znaczek firmowy szewroleta, ale to
    było na początku wakacji, kiedy uczniowie się nudzą.
    Teraz jeszcze się uczą przecież, więc to chyba
    z chęci zysku? Czy gdzieś indziej też się dzieje
    coś podobnego? Jeśli to moda, sezon czy inna plaga
    o dużym zasięgu, trzeba by może ogłosić alert jakiś?

    Jan

  • 2. Data: 2011-05-28 11:39:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > kupione z nowym samochodem. Niczym nie zabezpieczone.
    > Pytam w sklepie firmowym - mówią, że nowe są po 100

    I wlasnie dlatego kradna oryginaly, pozniej mozesz je znalezc na Allegro.
    Lepiej nie zawracac sobie gitary, kupic komplet za 50-60 zl i miec spokoj.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-05-28 11:44:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jan

> [...]
    > w sklepie firmowym - mówią, że nowe są po 100 sztuka. Rozejrzałem się
    > szerzej po przydomowym parkingu i widzę, że nie jestem jedyny, że i

    Tylko nie kupuj używki na allegro, bo z nieba się tam nie biorą. Są fajne
    zamienniki za 50 zł, ew. kup oryginalne alufelgi w cenie oryginalnych
    kołpaków.

  • 4. Data: 2011-05-28 11:45:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jan

> [...]
    > sąsiadowi też zdjęli i zabrali.

    Tylko nie kupuj używki na allegro, bo z nieba się tam nie biorą. Są fajne
    zamienniki za 50 zł, ew. kup używane alufelgi w cenie oryginalnych
    kołpaków.

  • 5. Data: 2011-05-28 13:25:49
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Dysiek wrote:

    > I wlasnie dlatego kradna oryginaly, pozniej mozesz je znalezc na Allegro.
    > Lepiej nie zawracac sobie gitary, kupic komplet za 50-60 zl i miec spokoj.

    Te też kradną... trzeba kupić za 50zł i to najbrzydsze jakie są.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2011-05-28 13:40:50
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Te też kradną... trzeba kupić za 50zł i to najbrzydsze jakie są.

    Bez przesady. W firmowym mam od 5-6 lat i nikt nie ukradl. W prywatnym tak
    samo.

    Dysiek

  • 7. Data: 2011-05-28 16:41:23
    Od: Jan <j...@w...pl>

    > (...)
    > Lepiej nie zawracac sobie gitary, kupic komplet za 50-60 zl i miec spokoj.

    A może jest coś takiego, co i zasłania felgę, i jest
    przykręcone śrubami kół? Ktoś nazywał to kiedyś kapsel,
    czy jakoś podobnie.

    Nie musi być wybitne, ale lepiej, żeby było w miarę
    estetyczne, choćby ze względu na nasze panie. Bo byle
    co zawsze sprawia kłopot, taki czy inny. Stąd moje obawy
    i opory przed kupnem zupełnej tandety.

    Jan

  • 8. Data: 2011-05-28 17:49:57
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    W piątek zakładałem kumplowi cewkę+kable WN do forda mondeo 99r. Poprzednie
    graty zniknęły a została po nich urwana jedna śruba z cewki :|

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-05-28 18:55:27
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 28 Maj, 11:37, Jan <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > coś podobnego? Jeśli to moda, sezon czy inna plaga
    > o dużym zasięgu, trzeba by może ogłosić alert jakiś?

    W Polsce ten "sezon" trwa nieprzerwanie. Złodziejstwo ma znaczna część
    obywateli "we krwi"

  • 10. Data: 2011-05-28 18:58:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-28 18:55, tadek pisze:
    > W Polsce ten "sezon" trwa nieprzerwanie. Złodziejstwo ma znaczna część
    > obywateli "we krwi"

    Jakos okres maj/czerwiec jest szczegolny. Moze jeszcze niektorzy
    pamietaja ubiegloroczna akcje z moim znaczkiem i jego odnalezieniem ;)