  • Data: 2010-03-08 12:00:34
    Temat: Re: Czy to prawda co piszą w Wikipedii o Starterze?
    Od: Artur Frydel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Day Sat, 06 Mar 2010 20:21:25 +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > dostępne, a trzy że ja potrzebuję do profesjonalnej pracy, a nie do
    > odpalania firefoksa.

    Netbok i profesjonalna praca? Przepraszam, ale cóż to za profesjonalne
    zadania można wykonać na netboku? Serio pytam... Bo ja innego zastosowania
    jak podpięcie się z tym byle gdzie w sieć - nie widzę (małe więc do kieszeni
    się zmieści). Ale ja sieciowiec jestem, więc mam takie zboczenie :)

    Jakież to profesjonalne zadania można wykonywać na netboku? (takie które
    wykluczają linuksa).

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Nie wkładaj palca, gdzie tobie nie miło.