    From: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czy to może grozić pożarem?
    Date: Wed, 13 Apr 2016 07:38:13 +0200

    BaSk pisze:

    > Jednak poniewczasie (znów) naszły mnie wątpliwości: czy ta nowa bateria
    > nie stanie się źródłem kłopotów? Bo starej nie udało mi się oblukać co
    > do jej parametrów, gdyż na nich były umieszczone na fest (nie na cynę!)
    > blaszki styków, zasłaniając nadruki. No i nie wiem, jakie ona miała
    > napięcie, a to może być ważne. At the other end: jeśli nowo-włożona
    > (1,5V) spowodowała zadziałanie wyświetlacza, no to chyba powinna być OK?
    > Zaś ze strony trzeciej: jeśli stara (jeszcze raczej _nie_ Litowa?) miał
    > napięcie znacząco wyższe, i jeśli po włączeniu do sieci była zbliżonym U
> [...]

    Jeżeli to jest podobne do tego:

    http://allegro.pl/wylacznik-boiler-programator-czaso
    wy-cyfrowy-timer-i5927678005.html?bi_s=ads&bi_m=p2,1
    &bi_c=121758

    to prawie na pewno jest tam mały akumulatorek NiMH o pojemności ok 40 mAh

    Podobny do tego:
    http://allegro.pl/mh80b2-akumulator-ni-mh-2pin-1-2v-
    80mah-kinetic-i5978504284.html

    Chociaż ten również spokojnie mieści się w obudowie (wymieniałem na taki
    właśnie bo mniejszych nie było pod ręką)

    Jeżeli wstawiłeś baterię zamiast akumulatora to może by mały ZONK.

    G.B.