  • 11. Data: 2010-11-06 10:43:09
    Temat: Re: Czy to legalne?
    Od: Marecki <w...@w...pl>

    On 5 Lis, 21:13, "brum" <b...@o...eu> wrote:

    > dlatego, ze tak jest napisane ? zabawny jestes...

    > na bialorusi

    Właśnie takie wypowiedzi jak Twoja teraz "brum", miałem na myśli. Pan
    Macierewicz może być z Ciebie dumny :)

  • 12. Data: 2010-11-06 10:48:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-05 19:46, Marecki pisze:

    > Co do GaduAir, to wie ktoś może gdzie można kupić ich starter, żeby
    > sprawdzić, czy to rzeczywiście działa?

    Gdzieś można, zobacz na stronie, albo przenieś jakiś swój numer. Ja
    mogę potwierdzić, że działa.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-11-06 11:07:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marecki <w...@w...pl> writes:

    > Zabawni jesteście z tą swoją spiskową teorią dziejów, że aż nie mogę
    > się powstrzymać, aby nie wtrącić swoich 3 groszy :)
    > Przecież jest wyraźnie napisane, że usługa świadczona jest poza
    > granicami Unii

    Jak sie przekierowuje polaczenia poza granice Unii?
    Poza granice Polski tez mi zreszta wystarczy.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2010-11-07 21:54:04
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ja wole korzystac z acr i nie przejmowac sie anonimami

    O ile np. zastrzeżonego numeru nie ma ktoś z rodziny, kto powinien się
    dodzwaniać... Np. dlatego ja nie założyłem ACR, choć chciałem.

    --
    ((o))
    ((+))

  • 15. Data: 2010-11-07 22:45:15
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Jak sie przekierowuje polaczenia poza granice Unii?
    > Poza granice Polski tez mi zreszta wystarczy.

    *21*kod_kraju__numer_w_danym_kraju#

    Piotr

  • 16. Data: 2010-11-07 22:47:15
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > O ile np. zastrzeżonego numeru nie ma ktoś z rodziny, kto powinien się
    dodzwaniać... Np. dlatego ja nie założyłem ACR, choć
    > chciałem.

    "Zastrzeżenie" można zdjąć. O permanentnym zastrzeżeniu
    nie słyszałem...

    Piotr

  • 17. Data: 2010-11-07 23:14:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiotRek napisał:

    > "Zastrzeżenie" można zdjąć. O permanentnym zastrzeżeniu
    > nie słyszałem...

    Zależy co się rozumie przez "permanentne". Ja mogę w telefonie
    (komórkowym) ustawić przez WWW cztery sposoby prezentacji.
    Permanentną prezentację, permanentne zastrzeżenie numeru, domyślną
    prezentację i domyślne zastrzeżenie. Tylko w tych dwóch ostatnich
    można prezentację włączać i wyłaczać z telefonu (choćby wpisując
    informację do książki).

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2010-11-07 23:17:52
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-11-07 23:45, PiotRek pisze:

    > *21*kod_kraju__numer_w_danym_kraju#

    Chyba wszyscy komórkowcy mają zastrzeżenie, że przekierowania poza
    Polskę nie działają.

  • 19. Data: 2010-11-21 12:58:37
    Od: "Dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    > Zależy co się rozumie przez "permanentne". Ja mogę w telefonie
    > (komórkowym) ustawić przez WWW cztery sposoby prezentacji.

    Np. w takiej Netii (na ich kablach) w SN 32, nie wiem, jak gdzie indziej,
    CLIR tylko przez BOK, nie dało się zastrzec kodem, ani jednorazowo, ani
    permanentnie. A przynajmniej do niedawna, teraz już nie wiem, bo się z Netii
    wyniosłem.

    --
    dremka