    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czy to koniec klawiszy ?
    Date: Sat, 5 Nov 2011 11:58:32 -0500

    "Waldek Godel" <n...@y...org> wrote in message
    news:5li4cxmyrkyb$.dlg@lepper.institute.com...

    > Ech.. może jednak azbestowego śmiecia wyciągnąć z szamba?
    > Czasem jest taki śmieszny. Właśnie zniknął Verizonowego gejfona.

    Pisałem o wersji GSM iPhone 4... Ta wersja jest podobno ta sama w Europie
    i USA. Lepiej już nie wyciągaj mnie z kf bo widać, że czytać nie umiesz.

    > A co do GSM - to akurat w Japonii nie ma go WCALE. Zero, null, nada.
    > Gejfona da się go tylko używać w trzech z pięciu sieci. I to tam gdzie
    > jest
    > WCDMA, bo nie wszędzie jest, to nie jest ich podstawowe pasmo.

    Zastanawiające jest zatem jak to się dzieje że co piąty telefon w Japonii
    to iPhone według autora oryginalnego artykułu... Czyżby ktoś tu się mylił
    bardziej niż nam się na początku wydawało?