  • Data: 2011-02-07 12:51:21
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamrat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iioltf$fu7$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba mi nie powiesz, że jadać za ciężarówką w deszcz widzisz wszystko na
    tyle
    > dobrze, żeby byc pewnym, że z przeciwka nic nie jedzie?

    Wiem. Są ludzie twardzi, którzy próbują wmawiać innym że jadąc do pracy będą
    jechać czterdziestką czy pięćdziesiątką za obsyfioną ciężarówką przez
    kilkanaście minut.. Siedząc na dupie przed monitorem ja w gębie też
    potrafiłbym być mocny. Ale wyrosłem z tego. Dlatego ponownie: przepraszam, i
    odczepże się już ode mnie.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII