  • Data: 2011-02-06 09:05:47
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Arkady <a...@f...ad> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-05 21:21, Kamrat pisze:
    > A to PO dba o bezpieczeństwo obywateli? A że przez ten nakaz giną ludzie, to
    > jest bezpieczeństwo?

    Wcale tego nie twierdzę. Jedni i drudzy (a także reszta politykierstwa)
    kombinują jakby tu ukręcić własne lody mydląc oczy ludziom. Kaska, kaska
    byle leciała a bezpieczeństwo mało ważne, byleby nas ta hołota wybrała
    na następną kadencję... a przed wyborami każda sprawa dobra by dokopać
    przeciwnikowi. Po prostu partie polityczne są oderwane od wyborców i
    daleko mają dobro obywateli, dlatego takie deklaracje i to przed
    wyborami to nic innego jak tania kiełbasa wyborcza... Żeby nie było -
    nie jestem zwolennikiem świecenia w dzień ani fanem żadnej z tych
    partii. Chyba gorzknieję na starość... ;]

    Arkady