  • Data: 2011-02-05 21:50:06
    Temat: Re: Czy to już koniec? Nareszcie!
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-05 20:55, Kamrat pisze:

    > 1. Według ciebie światła mijania używane w dzień to to samo co światła do
    > jazdy dziennej?
    > 2. Od kiedy będą niby obowiązkowe we wszystkich nowych autach?
    Od tego roku, tylko nie pamiętam czy od lutego czy od listopada,
    czytałem ostatnio(w w2010r.) projekt dyrektywy UE - jak znajdę na dysku
    to Ci wyślę, chyba że sam sobie poszukasz wcześniej.
    Choćby tu:

    http://www.lineaklubpolska.pl/printview.php?t=1175&s
    tart=0&sid=28cf892af882a5a0abaa5b50863cbe83
    http://infobus.pl/text.php?id=31180

    Wpisz w google: dyrektywa UE+esp+światła

    Oskar Wilde